Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Støt en god idé
Fra : Fotografen_dk

Dato : 03-01-06 19:49

Jeg har lige tilmeldt mig www.dreamcasting.dk

Siden er meget ny og kom med en fejl da jeg tilmeldte mig, jeg skrev
til support og fejlen blev rettet med det samme, meget god service.

En hjemmeside jeg varmt kan anbefale.

Ud over det har jeg lige fundet den modeltype jeg søgte efter til en
opgave. Der kan man bare se

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-06 20:31

Fotografen_dk skrev:

>Siden er meget ny og kom med en fejl da jeg tilmeldte mig, jeg skrev
>til support og fejlen blev rettet med det samme, meget god service.

Og det skulle vel være et slet skjult forsøg for at reklamere din
egen hjemmeside.

Iøvrigt ville jeg ikke ha' tiltro til en total anonym hjemmeside,
inen oplysninger om, hvem der står bag den og anonym på
dk-hostmaster.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Fotografen_dk

Dato : 03-01-06 22:44

Du mener altså at en side med skjult kontaktdata er utroværdig ?

Jeg har dyb respekt for siden www.fotokritik.dk der også har valgt at
holde sine kontaktinformationer skjult hos DK-hostmaster.

Hvad er dit belæg for at komme med sådanne udtalelser ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-01-06 23:04

Fotografen_dk wrote:

> Hvad er dit belæg for at komme med sådanne udtalelser ?

Hmm... jeg er enig med Knud Gert Ellentoft, det er både lusket og
useriøst, når den/de ansvarlige for et web-site gemmer sig bag skjulte
whois-data, for hvis man har rent mel i posen, så er der jo ikke nogen
grund til at skjule noget.

Men bort set fra det, så kan jeg oplyse dig, at man bare kan skrive en
e-mail til dk-hostmaster, og udbede sig oplysninger om hvem der er
registreret som ejer af et domanie, hvis henvendelsen er rimmelig
begrundet, så får man straks oplysningerne.

Det at private kan vælge at skjule deres navn, adr., o.s.v. for opslag i
dk-hostmasters whois database, er ikke begrundet i, at ejeren af et
domaine har krav på at være anonym, det skyldes kun at registertilsynet
forbyder, at personhenførbare data gøres søgbare på Internettet...

Men vi er off-topic så FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-06 23:18

Fotografen_dk skrev:

>Du mener altså at en side med skjult kontaktdata er utroværdig ?

Ikke nødvendigvis, men det har meget at gøre med, hvad siden
drejer sig om.

Hvis jeg var en pige eller søgte en model, så ville jeg da ikke
henvende mig et anonymt sted.

Jeg ville da som model gerne vide, hvem det er der lægger
billeder af mig op.

Og nok så væsentligt, om et par dage koster det åbentbart penge.

Jeg ville ikke betale til nogen, jeg ikke har navn osv. på,

>Jeg har dyb respekt for siden www.fotokritik.dk der også har valgt at
>holde sine kontaktinformationer skjult hos DK-hostmaster.

Det er ikke en firmaside.

>Hvad er dit belæg for at komme med sådanne udtalelser ?

Da du ikke citerer noget i dit svar, så er det svært at svaere
på, men du kunne jo svare ja eller nej på, det jeg spurgte om:

»Og det skulle vel være et slet skjult forsøg for at reklamere
din egen hjemmeside.«

Iøvrigt er formuleringen i indlægget, det typiske for en person,
som ønsker at reklamere for sin egen side, men ikke vil indrømme,
at det er hans egen.

Reklame for hjemmesider hører hjemme i news:dk.opslag.internet.

så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Claus Smith

Dato : 04-01-06 13:08

Kan kun give de andre ret, har selv været indehaver af sådan en site, hvor
fotografer og modeller kunne kontakte hinanden og det første der blev ordnet
var at alle oplysninger om domænets ejerskab var offentligt på DK
Hostmaster.

Det blev udelukkende gjort for at folk skulle vide hvem, som de gav
oplysninger til...alt andet er dybt useriøst i mine øjne.

Claus Smith

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-01-06 00:04

Fotografen_dk skrev:

>Jeg har lige tilmeldt mig www.dreamcasting.dk
>[...] meget god service.

>En hjemmeside jeg varmt kan anbefale.

PLONK
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 04-01-06 07:58

Peter Loumann wrote:

> PLONK

Det hedder ikke PLONK på mac´sk, men nu har du jo sikkert også kun lært
window´sk og sikkert et nyt window´sk ord siden du sådan PLONKER til
højre og venstre. Det må ihverfaldt være stort at kunne bruge "PLONKING"
eller du er måske ikke så gammel...

Tommy

Fra : Holst

Dato : 04-01-06 12:20

Tommy Hjorth wrote:

> [...]
> window´sk og sikkert et nyt window´sk ord siden du sådan PLONKER til
> højre og venstre. Det må ihverfaldt være stort at kunne bruge "PLONKING"

På min Amiga hed det nu også PLONK. Og under Linux hedder det også PLONK.

Faktisk er det hverken Windowsk, Macsk, Amigask, Linuxsk eller noget som
helst andet end lige præcis Usenetsk.

Men nu du er så klog, hvad hedder det så på Macsk?

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 04-01-06 15:44

Holst wrote:

> [...]
> helst andet end lige præcis Usenetsk.
>
> Men nu du er så klog, hvad hedder det så på Macsk?

Hr. Holst det hedder biz at PLONKE.

Tommy

Fra : Holst

Dato : 04-01-06 15:49

Tommy Hjorth wrote:

> Hr. Holst det hedder biz at PLONKE.

Er det fordi Z-tasten har det med at sætte sig fast på et Mac-tastatur?

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 04-01-06 17:59

Holst wrote:

> Er det fordi Z-tasten har det med at sætte sig fast på et Mac-tastatur?

Næh, det er fordi du er så tykhudet at du ikke forstår satire, men nu er
du vel også en af plonkerne.

Tommy

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-01-06 20:05

Tommy Hjorth wrote:

> Næh, det er fordi du er så tykhudet at du ikke forstår satire, men nu er
> du vel også en af plonkerne.

PLONK, og jeg har heller ikke Mc'humor..

Bo//
too biy for that..

Fra : Lars Clausen

Dato : 04-01-06 12:07

Tommy Hjorth wrote:

> [...]
> window´sk og sikkert et nyt window´sk ord siden du sådan PLONKER til
> højre og venstre. Det må ihverfaldt være stort at kunne bruge "PLONKING"

Det har heddet plonk på usenet i over ti år, se
http://www.outpost9.com/reference/jargon/jargon_31.html#SEC38, så det
er bestemt ikke noget window/mac spørgsmål. Om han så plonker til
overmål skal jeg lade ligge.

-Lars