Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Underlig fejl.
Fra : Gunnar007

Dato : 02-01-06 16:43

Jeg har et samsung Digimax. Har taget mange billeder med det uden problemer.
Nu har jeg så nogle nytårs billeder jeg skal have overført til pc (som jeg
plejer)
Jeg kan se billederne på kameraets egen skærm, men når jeg vil overføre
billederne til pc er der ingen billeder, kan en masse mapper med underlige
tegn.
Ingen af mapperne kan åbnes, kopieres eller noget som helst,
men på kameraet kan man se billederne.

Jeg har prøvet med kabel i kamera til overførsel, uden held.
Jeg har prøvet en SD-kort læser uden held.

Andre forslag ?

Hilsen G

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-01-06 19:28

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men på kameraet kan man se billederne.
>
> Jeg har prøvet med kabel i kamera til overførsel, uden held.
> Jeg har prøvet en SD-kort læser uden held.

Der er af en eller anden grund gået rod i Fat'en på dit kort. Hvert billed
repræsenteres af en thumbnail (ikon)som kameraet viser dig - disse
thumbnails er som regel intakte, medens selve billederne bagved nok kræver
lidt grovere midler.
Undlad at bruge kortet før du har hentet "PC Inspector Smart Recovery" hos
www.convar.de
Installer programmet og slip det løs på dit kort via en kortlæser - så skal
det nok finde alle stumperne af dine billeder - og sætte dem rigtigt sammen

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Gunnar007

Dato : 02-01-06 19:58

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Undlad at bruge kortet før du har hentet "PC Inspector Smart Recovery" hos
> www.convar.de

Og du er bare en supermand.

Tak for hjælpen, den fangede alle pånær 1 billede..

Hilsen G

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-01-06 20:45

> "Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og du er bare en supermand.
>
> Tak for hjælpen, den fangede alle pånær 1 billede..
>
> Hilsen G

Åh takker - men jeg har altså ikke lavet programmet, men har selv fundet det
efter henvisninger herinde

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder