Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogle der kender dette geniale ministativ?
Fra : Kent

Dato : 21-12-05 22:48

Hej

Nogle her der ved, hvor man kan købe sådan en fætter her:

http://www.ortec-products.de/dateien/foto-tripod.html

.... eller lignende? Altså stativet . Ved der findes
lignende modeller. Synes det er vildt genialt med
velcro-remmen. Man kan jo gøre den fast alverdens
steder.

Jeg så den for første gang på www.dpreview.com for
omkring et års tid siden, og nu kunne jeg godt tænke mig
at få fat på én.

Forhandles den mon i DK?

Kent.

Fra : Jacob

Dato : 22-12-05 21:18

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder.
>
> Jeg så den for første gang på www.dpreview.com for
> omkring et års tid siden, og nu kunne jeg godt tænke mig

Hvor tungt et kamera har du tænkt dig det skal holde ? er det over 200g så
glem det. det er ustabilt og gynger. i en foto butik kan du købe et lignende
stativ for få kroner.

Jacob

Fra : Kent

Dato : 22-12-05 23:28

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor tungt et kamera har du tænkt dig det skal holde ? er det over 200g så
> glem det. det er ustabilt og gynger. i en foto butik kan du købe et
> [...]

Du er på vildspor!

Jeg lavede en søgning på www.dpreview.com for at finde omtalen
af denne type stativ - og jeg fandt den.

Den type, http://www.pedcopods.com/products.htm , VED jeg
kan fx en Canon G3 uden problemer!

Men kan man købe dem i DK?

Kent

Fra : Lars Holst

Dato : 07-01-06 00:11

"Jacob" <bip@bop.dk> said in

> [...]
>>

> Hvor tungt et kamera har du tænkt dig det skal holde ? er det over
> 200g så glem det. det er ustabilt og gynger. i en foto butik kan du

Vrøvl.

Jeg har sådan et stativ til småture.
Købte det i Prag tror jeg nok.
Det er genialt mobilt og let at bruge men svært at folde sammen igen.
Det kan bære næsten hvad som helst stabilt.

Aner ikke om der er nogen dansk forhandler.

Mange andre småstativer har netop stabilitetsproblemer men det har dette
ikke bl.a. p.g.a. den store vinkel og afstand mellem fødderne.

--
Lars Holst

Fra : Max

Dato : 22-12-05 23:43

Hej Kent

> Nogle her der ved, hvor man kan købe sådan en fætter her:
>
> http://www.ortec-products.de/dateien/foto-tripod.html

Hvis du kikker lidt rundt på den hjemmeside, så vil du på

http://www.ortec-products.de/dateien/bezug-outdoor.html

se at de skriver om dansk forhandler

Frijluftsland; Kopenhavn; Tel: 033 - 145150; Fax: -145257

Mvh Max