Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DIY makro objektiv
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-05 23:43

For 10 kr + hvad man nu har liggende kan man lave et makroobjektiv:
http://www.photocritic.org/macro.html

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-12-05 00:01

Povl H. Pedersen wrote:
> For 10 kr + hvad man nu har liggende kan man lave et makroobjektiv:
> http://www.photocritic.org/macro.html

Det er rart at se at de bruger en uldsok til at få det lystæt. Der står
ikke noget om nullermænd på chip'en ?

Bo //

Fra : Lars Hjortø

Dato : 13-12-05 00:02

Min sjæl... Hvad vil du mere end det....

Fra : Jakob

Dato : 13-12-05 11:04

In article <slrndprv89.1s6.povlhp@ip102.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...
> For 10 kr + hvad man nu har liggende kan man lave et makroobjektiv:
> http://www.photocritic.org/macro.html

Ha ha sjovt, men jeg ville nu nok foretrække at bruge et begrænset beløb
på den her mellemring til at vende objektiver om. Det giver noget mere
overbevisende resultater :0)

--
Venlig hilsen

Jakob