Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af brugt kamera Nikon TW Zoom 105
Fra : Studio Smalbro

Dato : 12-12-05 12:21

Jeg vil købe et brugt Nikon TW Zoom 105 til min datter i julegave. Men jeg
har ikke meget forstand på kaneraer. Er der nogen der kender dette kamera og
er det værd at købe. Jeg skal give knap 500 for det.

Kh
Bjørn

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-12-05 12:38

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil købe et brugt Nikon TW Zoom 105 til min datter i julegave. Men jeg
> har ikke meget forstand på kaneraer. Er der nogen der kender dette kamera
> og er det værd at købe. Jeg skal give knap 500 for det.

En kort søgning på google afslører, at der er tale om en gammel fætter
(1992) til 135 film
Selve kameraet er vel godt nok som sådan, men er det meget brugt. Jeg tænker
på motorer og snekkedrev til Zoom og AF?

Jeg synes prisen lyder høj for sådan en tingest. I dag er alting digitalt
(næsten da) og spritnye Point & Shoot mærkevarekameraer kan fås til omtrent
12- 1500 kr.
Det skal du sætte i forhold til det gamle Nikon filmkamera.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger