Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Noget som er erfaring med Nikon Coolpix 87~
Fra : dkgryf

Dato : 06-12-05 08:28

Noget som er erfaring med Nikon Coolpix 8700?

Jeg har i forvejen et Coolpix 5700 som jeg er udmærket tilfreds med, men
er nu blevet tilbudt Coolpix 8700 for ca. kr. 4300.- og må indrømme, at det
frister mig.

/dkgryf

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-12-05 17:30

In article <dn3ei9$nd2$1@news01.versatel.de>, dkgryf wrote:
> [...]
> er nu blevet tilbudt Coolpix 8700 for ca. kr. 4300.- og må indrømme, at det

Da det koster ca. 420 Euro + porto = 3150 kr af nyt, så håber jeg så sandelig
at du har skrevet forkert pris.

Check priser på http://www.preissuchmachine.de

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 00:23

"dkgryf" <plu_to@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har i forvejen et Coolpix 5700 som jeg er udmærket tilfreds med, men
> er nu blevet tilbudt Coolpix 8700 for ca. kr. 4300.- og må indrømme, at

Synes også at det lyder lidt i den dyre ende... det er jo ikke det nyeste

Jeg har ikke selv erfaring med kameraet men du kan læse en test her:
http://www.akam.dk/test/digitalkamera/test_af_nikon_coolpix_8700/6697/5

Her er der nogen der skriver om dere erfaringer:
http://produkt.akam.dk/vis_produkt.php?product_id=16205

God fornøjelse.
MvHans

Fra : munk

Dato : 08-12-05 22:28

Meget gode erfaringer hvad angår billedkvalitet. Opstart og "skudhastighed"
dog noget langsom. Har Canon 350D som coolpixen overgår klart i
billedkvalitet. Super kamera...

K. Munk
www.grafiks.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-12-05 22:54

In article <4398a56c$0$1776$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, munk wrote:
> Meget gode erfaringer hvad angår billedkvalitet. Opstart og "skudhastighed"
> dog noget langsom. Har Canon 350D som coolpixen overgår klart i
> billedkvalitet. Super kamera...

Hvis coolpix'en laver bedre billeder end 350D, så er der
noget galt med objektivet eller betjeningen af 350D.

Fra : munk

Dato : 09-12-05 16:04

Hvorfor nu det? Hvis jeg synes de billeder der kommer ud af coolpixen er
bedre, så er de vel bedre, sånt rent subjektivt. Det er da meget muligt at
canonen rent teknisk laver bedre billeder, men jeg bedømmer billedet ud fra
hvad jeg ser - det er lyset i billederne jeg synes er bedre (stadig min
subjektive vurdering !) Til canonen har jeg standard kit, 70-200mm 4L og
sigma 50-500... og jeg synes bestemt ikke canonen tager dårlige billeder !
Min pointe er bare, at manden ikke brænder fingrene ved at købe en
coolpix....

K. Munk
www.grafiks.dk