Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af koncertfotos ønskes
Fra : Martin Mogensen

Dato : 05-12-05 21:54

Hej i gruppen.

Så fik jeg min ilddåb med et DSLR med hensyn til koncertfoto, også første
gang jeg kunne komme helt close-up. Vil gerne have kritik af mine billeder,
hvad kan gøres bedre næste gang, hvilket er bedst og hvorfor osv.

http://www.martins-webdesign.dk/rock/bluesteel/billeder.htm

Billederne er taget med Canon 350D og et 50 mm Mk1.

Martin
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-12-05 21:57

Martin Mogensen wrote:

> Så fik jeg min ilddåb med et DSLR med hensyn til koncertfoto, også første
> gang jeg kunne komme helt close-up. Vil gerne have kritik af mine billeder,
> hvad kan gøres bedre næste gang, hvilket er bedst og hvorfor osv.

Dit indlæg hører hjemme i den nye gruppe news:dk.fritid.foto.billedsnak

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Mogensen

Dato : 05-12-05 22:06

> Dit indlæg hører hjemme i den nye gruppe news:dk.fritid.foto.billedsnak

OK, den gruppe er _helt_ ny for mig - ka' du så ikke forklare mig præcis
hvad jeg _kan_ bruge dk.fritid.foto til i fremtiden???

Martin
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-12-05 22:14

Martin Mogensen wrote:

> OK, den gruppe er _helt_ ny for mig - ka' du så ikke forklare mig præcis
> hvad jeg _kan_ bruge dk.fritid.foto til i fremtiden???

Hvis du følger med i gruppen, så danner du dig relativt hurtigt et
indtryk af, hvilker emner der er on-topic.

Du kan også læse fundatser, og om brug af nyhedgrupperne på www.usenet.dk
- i den forbindelse skal du blot være opmærksom på, at
news:dk.fritid.foto har fået to nye undergrupper
news:dk.fritid.foto.billedsnak og news:dk.fritid.foto.indkoeb - og de
emner der on-topic i de nye undergrupper er ikke længre on-topic i
hovedgruppen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gert Medom

Dato : 05-12-05 22:15

Nemt.

Det er det der er tilbage når du trækker fundatserne for billedsnak og
indkoeb fra fundatsen for dk.foto.fritid

/ Gert

Fra : HKJ

Dato : 05-12-05 22:27

Gert Medom wrote:
> Det er det der er tilbage når du trækker fundatserne for billedsnak og
> indkoeb fra fundatsen for dk.foto.fritid

Dvs. at fundsatsen for dk.fritid.foto ikke gælder mere?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-12-05 22:45

HKJ wrote:

> Dvs. at fundsatsen for dk.fritid.foto ikke gælder mere?

Jow... den er stadig gældne, på den måde, at de emner der er on-topic i
de nye undergrupper, er blevet off-topic i news:dk.fritid.foto

Det er en generel regel for alle grupper i dk.hierarkiet, som siger, at
når der oprettes en udergruppe, så er dens emne automatisk off-topic i
hovedgruppen, reglen er indført for at undgå, at hovedgruppernes
fundatser skal revideres, hver gang der oprettes en undergruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen