Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 4,0-5,6/70-300 APO DG
Fra : hisl

Dato : 04-12-05 12:52

Nogen der erfaringer med ovenstående??
Jeg overvejer at give det til mig selv som en nr. 2 julegave,(nr. var et
EOS350)

vh/Henrik

Fra : Jacob

Dato : 04-12-05 13:10

"hisl" <hsm123@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der erfaringer med ovenstående??
> Jeg overvejer at give det til mig selv som en nr. 2 julegave,(nr. var et
> EOS350)
>
> vh/Henrik

Inden du forkøber dig. så prøv det nye canon objektiv 70-300 med IS. til de
fleste optagelser er IS en stor fordel.

Fra : Scuzzz

Dato : 05-12-05 07:55

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> Inden du forkøber dig. så prøv det nye canon objektiv 70-300 med IS. til
> de fleste optagelser er IS en stor fordel.

Og uden at kny anbefaler du et objektiv til 6000 kroner - eller 3 x så meget
som hisl havde tænkt sig.
Hvis midlerne er uanede er det jo let nok, men såske kan han klare sig med
mindre - det ved jeg at jeg kan. Jeg har hverken råd eller lyst til at bruge
så mange penge på det - det er jo trods alt kun for sjov.

Vi ved jo hverken hvor mange penge han har eller hvad han skal bruge det
til, så måske vil han blive glad for en ringere model.

/jesper

Fra : Jacob

Dato : 05-12-05 18:06

"Scu" <scu@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi ved jo hverken hvor mange penge han har eller hvad han skal bruge det
> til, så måske vil han blive glad for en ringere model.

det kan fås for ca 3500kr på nettet.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-12-05 15:12

In article <4392d842$0$190$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, hisl wrote:
> Nogen der erfaringer med ovenstående??
> Jeg overvejer at give det til mig selv som en nr. 2 julegave,(nr. var et
> EOS350)

Det skulle være det bedste af de billige (af dem der koster 2000 kr af
ny, og 1000-1200 kr brugt).

Canon 70-200 f/4L er lidt dyrere, meget bedre, men knapt så lang.
Og så er de vanedannende ligesom anden L-optik.

Fra : KNL DtP

Dato : 04-12-05 15:12

"hisl" <hsm123@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der erfaringer med ovenstående??

Nej, men jeg vil da anbefale at du også kaster et kig på Canon EF 70-200
mm f/4 L USM.

Yderst lækker optik med super-skarphed - selv ved f/4 og 200 mm. Rimelig
let og handy til rejsebrug. Modlysblænde medfølger. Canon kører cashback
på den indtil 31. dec '05 (indkøb), så du kan få 750 kr. retur, hvilket
gør den til en oplagt kandidat.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk