Gæstebog i PHP
Fra : Hov-Hov

Dato : 12-06-01 11:54

Hej, jeg er ved at lave en gæstebog i PHP som ikke virker. Når jeg vil
tilføje noget i gæstebogen kommer den med "HTTP 405-fejl: Ressourcen er ikke
tilladt". Hvad kan være galt. Prøv selv på www.hov-hov.dk/skriv.htm

På forhånd tak!

-Johnny-

Fra : Ronni

Dato : 12-06-01 12:14

hmmmm..... der bliver du sku nok nødt til at vise noget kode!

/Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-06-01 13:28

"Hov-Hov" <dsl40117@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg er ved at lave en gæstebog i PHP som ikke virker. Når jeg vil
> tilføje noget i gæstebogen kommer den med "HTTP 405-fejl: Ressourcen er
> [...]

Parser du *.htm filer som om de er PHP ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Jonas Delfs

Dato : 12-06-01 13:40

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse

> ikke
>
> Parser du *.htm filer som om de er PHP ?

Tror jeg ikke du skal regne med - for han poster til en .phtml-fil i
formen..

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

"Rigtige mænd scorer på ICQ" - Christian Jørgensen