Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Send postkort online fra eget billed - ikk~
Fra : Tine Müller

Dato : 29-11-05 16:28

Er der nogen som ved, hvor dette kan lade sig gøre? Før i tiden kunne man
dette fra TDC, men nu kan det kun gøres som papirpostkort. Altså man
uploader et billed fra sin egen computer og så indsætter man tekst m.m. og
så sendes det videre til nogle e-mailadresser.

/Tine

Fra : Tine Müller

Dato : 29-11-05 19:55

"Tine Müller" skrev
> [...]
> uploader et billed fra sin egen computer og så indsætter man tekst m.m. og
> så sendes det videre til nogle e-mailadresser.

Jeg har fundet ud af at fra Føtex kan man gøre det, og det endda uden
reklame på kortet. Hvis andre er interesseret, så se her
http://asp03.photoprintit.de/microsite/ecards.php?PHPSESSID=8c106e2aed63af5db9705a6507f70952

Det smarte ved denne tjeneste er, at man kan uploade sit billed i en meget
høj opløsning uden at skulle komprimere m.m. og det gør det jo nemmere for
folk som ikke ved noget om billedbehandling m.m.

Er der nogen som ved hvilken teknik der ligger bag sådan en tjeneste og om
det er muligt at lave sådan noget selv, evt. et script eller en tutorial
el.lign.?

/Tine