Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er dette er godt digicam ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 11:09

Hejsa Alle

Er der nogle der har prøvet dette:

http://www.finnjensen.dk/caplio_r3.htm ??

Synes det ser rigtigt fornuftigt ud.. men er der nogle der har prøvet det
irl ?

Mvh
Morten

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 28-11-05 15:22

R2'eren var/er et fremragende kamera, og der blev uddelt ros fra alle sider
ved de forskellige reviews. R3'eren er en opgradering af det gamle, og kan
vel kun betragtes som et bedre kamera - jeg vil ikke være bange for at købe
det ihvertfald.

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 18:46

> [...]
> ved de forskellige reviews. R3'eren er en opgradering af det gamle, og kan
> vel kun betragtes som et bedre kamera - jeg vil ikke være bange for at

ok, så skulle det være at man bare skulle hoppe på, specs ser jo rigtigt
fine ud synes jeg

Mvh
Morten

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-11-05 18:57

"Juel" <him> wrote in message
> [...]
>
> http://www.finnjensen.dk/caplio_r3.htm ??
>
> Synes det ser rigtigt fornuftigt ud.. men er der nogle der har prøvet det

Jeg har haft det i hænderne og det der kendetegner Rocih, er stærk optisk
kvalitet, pæne rene bilelder ikke alt for meget forstyrrende støj og så er
de hurtige. Ricoh Caplio G4 fik engang prisen for at være det hurtigste
kamera i sin klasse og det var næsten ingen lukkerforsinkelse på det da jeg
prøvede det, det samme gælder R3 det er også meget hurtigt.

Så det kan du roligt købe.

En anden gang må du gerne spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb det er en
rimeligt ny gruppe oprettet til specielt den her slags spørgsmål.

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 09:39

> [...]
> kamera i sin klasse og det var næsten ingen lukkerforsinkelse på det da
> jeg prøvede det, det samme gælder R3 det er også meget hurtigt.

Ok lyder jo lækkert..

> En anden gang må du gerne spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb det er en
> rimeligt ny gruppe oprettet til specielt den her slags spørgsmål.

ups sorry, der kommer så mange nye grupper hele tiden !

Mvh
Morten