Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hp photosmart 735
Fra : Katjastrofen

Dato : 28-11-05 00:12

Min moder har et digitalcamera - hp 735.

I manualen, står der - at det er testet med SDkort på op til 128 mb er
testet. - og at større skulle virke, men det er på eget ansvar. :)

Så mit spørgsmål til en eller flere af jer er: Har I erfaringer med et 512
mb SD card i sådanne et maskineri?

mvh

Katja

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-11-05 01:43

"Katjastrofen" <katja@katjastrofenfjernmig.dk> wrote in message
> [...]
> testet. - og at større skulle virke, men det er på eget ansvar. :)
>
> Så mit spørgsmål til en eller flere af jer er: Har I erfaringer med et 512

Det skulle ikke være noget problem og jeg har dog aldrig hørt at kameraer af
nyere dato skulle blive ødelagt af store kort.

Mvh
Simon

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-11-05 09:48

Simon Nielsen skrev:

> Det skulle ikke være noget problem og jeg har dog aldrig hørt at
> kameraer af nyere dato skulle blive ødelagt af store kort.

Det er nok nærmere et spørgsmål om hvorvidt
kameraet genkender et kort større end 128MB.

Peter Schrøder

Fra : Katjastrofen

Dato : 28-11-05 11:01

">

> Det er nok nærmere et spørgsmål om hvorvidt
> kameraet genkender et kort større end 128MB.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Schrøder

Det er korrekt, er ikke så bange for, om kameraet går i stykker, så billigt
skrammel tvivler jeg alligevel på, det kamera er. Men, gider jo selvfølgelig
ikke anskaffe min moder et 512 MB SDcard - hvis kameraet ikke kan genkende
det.

mvh

Katja

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-11-05 14:11

Katjastrofen skrev:
> [...]
> billigt skrammel tvivler jeg alligevel på, det kamera er. Men, gider
> jo selvfølgelig ikke anskaffe min moder et 512 MB SDcard - hvis

Der kan være ca 150 billeder på et 128MB kort, så
spørgsmålet er vel også om det ikke er "godt nok".

Peter Schrøder

Fra : Katjastrofen

Dato : 28-11-05 15:42

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev >
> Der kan være ca 150 billeder på et 128MB kort, så
> spørgsmålet er vel også om det ikke er "godt nok".
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Schrøder

Tjoeh, men da jeg ikke skal betale ret meget mere for et 512 MB kort, og jeg
samtidig skal bruge det til at lave en "video"-optagelse - tænkte jeg, at
jeg ligeså godt kunne tænke stort. :)

Men tak for svarene :)

mvh
Katja

Fra : Argh

Dato : 28-11-05 14:33

Jeg har selvsamme camera og det med et 512 MB SD i maven og det virker fint!
Gak du bare ned i Føtex og køb kortet.

/A

Fra : Katjastrofen

Dato : 28-11-05 15:41

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selvsamme camera og det med et 512 MB SD i maven og det virker
> fint! Gak du bare ned i Føtex og køb kortet.
>
> /A

Tusind tak for svaret.

Havde nu tænkt mig at købe det hjemmefra, fandt et godt sted på nettet. :) -
Men kan høre, jeg skal kigge i føtex kateloget inden.

mvh

Katja