Kattepension...?
Fra : Jakob

Dato : 20-01-06 21:30

Hej alle!
Vi skal til USA i december (jul+nytår) og vil ikke overlade vores lille kat
til hvem som helst, da rejsen drejer sig om 2-3 uger. Er der nogen der kan
anbefale en rigtig god pension, hvor vi kan være sikre på at katten får det
godt?? Vi kører gerne så langt som det er krævet (hun skal bare have det
bedste), men det må gerne ligge i nærheden af Odense (Fyn), Århus eller evt.
København.
Håber i kan hjælpe os...

Venlig hilsen fra
Odense

Fra : Allan

Dato : 20-01-06 23:23

"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have det bedste), men det må gerne ligge i nærheden af Odense (Fyn), Århus

Hej Jacob

Den bedste løsning er at lade katten blive hjemme, og blive passet, af en i
kender der flytter ind.

Jeg bruger selv denne pension. http://www.kameludl.dk/

Her skal mine op i uge 5. Jeg ved der er mange andre pensioner, Men her
føler jeg mig tryg. Så den er blevet brugt flittigt.

Tag og ring til dem i nærheden, Og tag ud og kig før i bestemmer jer. Hvis i
ikke må komme og kigge, Ja så drop pensionen.
Og Hver ude i god tid, Det kan jeg jo læse at i er . I en god pension er
der næsten altid fyldt op i ferieperioderne.

Mvh Allan

Fra : Margit Wulff

Dato : 21-01-06 10:50

> [...]
> anbefale en rigtig god pension, hvor vi kan være sikre på at katten får det

Du kan gå ind på http://kattesiden.dk/ og vælge Kattepensioner, her ser
du en liste med forskellige pasningsmuligheder for katte.

Helsinge Kameludlejning er måske lidt langt væk, men det er ren luksus
for katten. Den vil elske dig for det. Men mindre - og kortere - kan
måske gøre det.

De pensioner jeg har fået tilbagemeldinger på, kan du se en anbefaling af.

Med venlig hilsen
Margit Wulff
- Tøm kattebakken ved privat svar