billeder
Fra : broxgaard

Dato : 02-01-06 14:33

hej alle sammen

så er der lagt et billeder ud af hver kat som jeg har nu... hvad de hedder
må i venter med at får at vide når jeg er færdig med siden..

billeder kan ses her www.anti-bums.dk/mm

Daniel

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-01-06 14:45

"broxgaard" <broxgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hedder
> må i venter med at får at vide når jeg er færdig med siden..

Nuuuj. Jeg er helt vild med den sorthvide sag.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Steffen Hansen

Dato : 02-01-06 17:58

Benedikte Brisson wrote:
> "broxgaard" <broxgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> hedder

> Nuuuj. Jeg er helt vild med den sorthvide sag.
>
> Venlig hilsen Dikte

Ditto... Hvor er hun bare dejlig !....

Steff

Fra : broxgaard

Dato : 02-01-06 23:11

> Ditto... Hvor er hun bare dejlig !....

den sort/hvide er en han
og den anden er en hun

hilsen
daniel

Fra : Steffen Hansen

Dato : 03-01-06 00:30

broxgaard wrote:

> den sort/hvide er en han
> og den anden er en hun
>
> hilsen
> daniel

Nå ja - Så undskyld da Hvor er HAN dejlig

/Steff

Fra : Gert

Dato : 02-01-06 18:42

On Mon, 2 Jan 2006 14:32:41 +0100, "broxgaard" <broxgaard@adslhome.dk>
wrote:

>så er der lagt et billeder ud af hver kat som jeg har nu...

Hvorfor ?

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-01-06 18:54

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ?

Ja, hvorfor tror du??
For at andre katteglade mennesker kan nyde synet af de søde katte!

Og de er virkelig dejlige begge to.

mvh Eva

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-01-06 20:56

<klip>>så er der lagt et billeder ud af hver kat som jeg har nu...

> Hvorfor ?
</klip>

Se, enten er det god humor, eller også er det nok det mest skøre spørgsmål i
en gruppe fyldt med katte-freaks :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Se Mulle hér (og, kunne jeg have skrevet, hvorfor ikke?)

Fra : Denise

Dato : 02-01-06 21:14

Gert wrote:

> Hvorfor ?

Hihi fordi her praler vi af vores katte, som i bilgruppen hvor folk praler
af deres biler, eller motorcyklen hvor folk praler af deres motorcykler

Søde missere Daniel
Og så kan jeg prale af, at Molly i dag bliver 17 år, se hende her
http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/Molly/Molly002.jpg

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Steffen Hansen

Dato : 02-01-06 21:23

Gert wrote:

> Hvorfor ?

Hvad ?....

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 19:16

"broxgaard" <broxgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> hej alle sammen

De er skønne begge to

Tak for kigget.

Tina

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-01-06 21:36

> [...]
>
> så er der lagt et billeder ud af hver kat som jeg har nu... hvad de hedder
> må i venter med at får at vide når jeg er færdig med siden..

Så har jeg været inde og kigge på de to "smuksakker", og jeg fik da også
hilst på Bums (som ikke er mere) og Candy. Det er en sød idé med at
skrive ugebrev!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar