Lille hyggelig nytårskonkurrence
Fra : Hanne Engermann

Dato : 31-12-05 17:32

Se om du kan finde de 3 fejl, der er på de to billeder på nedenstående
link. Tænd højtaleren og skru godt op for lyden. - Der vil komme
mundtlig hjælp undervejs, og den er lidt svag.

<http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf>

Godt nytår til jer alle

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 31-12-05 18:15

> <http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf>

Æv, jeg synes de er modbydelige, de der ... havde regnet det ud, så jeg
havde slukket højttalerne ...

Godt nytår alligevel ...

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 31-12-05 19:30

<klip> Se om du kan finde de 3 fejl, der er på de to billeder på
nedenstående
> link. Tænd højtaleren og skru godt op for lyden. - Der vil komme
> mundtlig hjælp undervejs, og den er lidt svag.
</klip>

Kald mig kedelig og fantasiforladt, men det er det mest platte, åndssvage,
rædselsfulde pis
jeg nogensinde har set, og sådanne indslag har _ingen_ berettigelse i dette
forum!
Tænk om der var mindre børn der så det ... med lyd på! Det er fanme sådanne
ting børn for mareridt af...og muligvis også mig selv faktisk :o

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor,

Fra : Hanne Engermann

Dato : 31-12-05 20:11

> [...]
> ting børn for mareridt af...og muligvis også mig selv faktisk :o
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor,

Jamen, så må du da undskylde rigtigt mange gange!
(Mig bekendt skal børn nu have en vis alder for at kunne betjene en
computer og bruge links). Men endnu engang pardon, hvis dette bliver
årsagen til, du holder dig vågen i nat, og ikke festfyrværkeriet og en
god nytårs aften.

Godt nytår!

Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 31-12-05 21:47

<klip>
> (Mig bekendt skal børn nu have en vis alder for at kunne betjene en
> computer og bruge links).
</klip>

Ja, de skal være omkring 3-4-5 år, så har de luret hvordan man gør :o

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sidsel

Dato : 31-12-05 21:07

hihi...

er set før, men den er da meget morsom... :)

- Sidsel

Fra : broxgaard

Dato : 01-01-06 01:02

der stopper sq min hjerte næsten..... og damen ligger lige nu i en bil på
vej til hospitalet for at genstarte sin playsmaker...

Daniel

Fra : taina

Dato : 01-01-06 01:49

> [...]
> link. Tænd højtaleren og skru godt op for lyden. - Der vil komme
> mundtlig hjælp undervejs, og den er lidt svag.

GIIISP! Jeg kan ikke lige se, hvor langt jeg har lyden skruet op, så jeg
skruede og skruede. Så jeg fik da et brøl, der sendte mig godt og vel ind i
2007. Faktisk ret ubehageligt...

Men godt nytår trods alt

mvh. tina