Søges kattetræ og legesager
Fra : Pjuske

Dato : 31-12-05 15:08

Det er ikke for at tigge, men er der nogen der ligger inde med noget de ikke
bruger, da mine tre indemisser godt kunne bruge nye udfordringer, vil
selvfølgelig godt give lidt for det,
Godt Nytår til alle misserne og deres mennesker.

Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 01-01-06 15:20

<klip> er der nogen der ligger inde med noget de ikke
> bruger, da mine tre indemisser godt kunne bruge nye udfordringer,
</klip>

Hvor i landet bor du henne?

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

Fra : Pjuske

Dato : 03-01-06 00:50

Jylland nærmere betegnet Esbjerg.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-06 15:07

Pjuske wrote:
> Jylland nærmere betegnet Esbjerg.

Køb/salg/bytte må kun foregå i markedsgrupperne, så prøv i stedet i:

News:dk.marked.privat.dyr

- der er beregnet til formålet

Jan