katte som bruger mennesketwc
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 30-12-05 21:34

HEjsa

For nogle dage siden hvor jeg sad og kedede mig, slog jeg over på enten
rtl eller sat1 og så en udsendelse hvor de talte om at man via en dims
kune træne sine katte til at bruge et menneske wc.
Den var sådan en skål som bestod af flere skole som så kunne skilles ad
og så hullet i midten blev mindre og mindre. Eææer omvendt, men
samtiddig med var det plads så der kunne ligge kattegrus i den. Så
derfor kunne man tage dimsen og sætte den fast wc brættet og så lade
katte besørge i den. Når katten havde vænnet sig til det, kunne man
fjerne det miderste så der var et lille hul, måske kunne katten så komme
til at besørge i hullet, men den måske stadig troede at det landede i
gruset, og efterhånden kunne man fjerne flere af de ringe, så katten
tilsidst kom til at sidde på selve bræddet og kunne besørge i wc'et.
Men nu lavede de mennesker et forsøg, for producen påstod vidst nok at
katten kunne vænnes til det i løbet af 3 uger, så via en katteudstilling
ledte man så efter nogle forsøgskatte og fandt nogle og så gik de igang.
Men det lykkes ikke helt, kattene var meget tætte på at kunne finde ud
af det, men de skulle bare have mere tid.
Det mest sjove var dog, da show spekeren sad hjemme hos en af de
katteejere og de stod ude i det der megalille badeværelse og de havde
skilt ringede fra hnanden, gik der en kat hen og syntes at det var sjovt
og skulle besørge i den miderste del som lå på gulvet og var parat til
at blive tømt for grus og blive pakket væk. Det var et sjovt syn.
Men nu syntes jeg at det ville være smart at kunne gøre det samme her i
huset, så nu spør jeg:hvor kan man købe den dims henne??? Hvis der er
nogen som ved hvad jeg taler om

mvh CIndie

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 30-12-05 22:08

Hejsa

Det kunne være denne, du har set :
http://www.litterkwitter.com/Default.aspx?tabid=53

Det ser ret morsomt ud, men om det er brugbart "for real" det ved jeg ikke
.... måske ?

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Allan

Dato : 06-01-06 22:52

> [...]
> Men nu syntes jeg at det ville være smart at kunne gøre det samme her i
> huset, så nu spør jeg:hvor kan man købe den dims henne??? Hvis der er

Den er god nok, den findes, og kattene kan lære det.
Men Det er nu synd for dem, når de bliver gamle, Ja det er vel mest
indekatte der lærer den slags trick.
Gamle katte har svært ved balancen,og hoppe op, og en VC kumme Men de
kan nu godt lære det, når de er små killinger.

Mvh Allan