Min ven katten
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-12-05 09:20

De af jer der får bladet, hvad mener I om "temaet" i
nummeret der lige er kommet, 5 sider med gode artikler om kattehandlere og
dyreværnssager.

Jeg kan godt li' at der har været en jurist inde og fortælle lidt om hvad
der sker "bag scenen" og lidt
om almindelig praksis i sådanne sager

citat.
den dømte skal betale sagens omkostninger, hvilket ofte er mange flere penge
end selve bøden. Så til en bøde på eks.v 5.000 kr, lægges så
sagsomkostninger der kan beløbe sig til 30.000 kr. det er sørme _mange_
penge hvis man bliver kendt skyldig ))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Søren LH

Dato : 28-12-05 09:44

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagsomkostninger der kan beløbe sig til 30.000 kr. det er sørme _mange_
> penge hvis man bliver kendt skyldig ))))

Da ikke i en straffesag. Det gælder i civilt søgsmål.

Mvh
Søren

Fra : Bente Petersen

Dato : 28-12-05 12:09

> [...]

> sagsomkostninger der kan beløbe sig til 30.000 kr. det er sørme _mange_
> penge hvis man bliver kendt skyldig ))))

30.000 kr. er da en slags penge for vi almindelige lønmodtagere , men
for en som har en indtægt over normalen må det være småpenge .....kun et
lille dyk i tegnebogen ))

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 28-12-05 13:49

> [...]
> >

> 30.000 kr. er da en slags penge for vi almindelige lønmodtagere , men
> for en som har en indtægt over normalen må det være småpenge .....kun et

Så ser i igen kun det i selv vil se og læse, i er syge i hovederne, det
bliver mere og mere beviseligt at det er jer og ikke mig der syg i den
"øverste"!!
Desuden holder jeg selv "MIN VEN KATTEN" og har læst alle siderne og set
billederne herfra, og IGEN det er de samme og de samme billeder der
bliver brugt, de samme 2-3 katte der bliver lagt ind, og halve voliere
(bure) vises frem, hvorfor mon ikke hele volieren vises frem, det er jo
for at det skal se yderst kriminelt ud, det er så rent til grin og folk
som kender mig og kommer her dagligt syns det er så dybt useriøst at det
hele skal gøres 1000 gange værre end det er
I er rent til grin hos visse mennesker LOL
Men om ikke andet er jeg blevet omtalt og vist frem så mange gange
efterhånden at selv DET har en positiv virkning FNIS
Også mennesker kommer til MIG for at fortælle hvad jeg kan gøre og de
fortæller også deres meneing om JER der driver denne HETCH mod mig, jeg
er faktisk ved at finde ud af at der rent faktisk er nogle der virkelig
hader jer, så gad vide hvad det hele mon ender med???
Marianne ved ikke engang hvad der sker hvis NOGEN??? fratages retten til
at holde DYR, det efterspørger hun på KATTEINFO, men det kniber med at
få nogle svar...Troede da du vidste alt din gamle kloge hippie???

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 28-12-05 14:31

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev

> [...]
> at holde DYR, det efterspørger hun på KATTEINFO, men det kniber med at
> få nogle svar...Troede da du vidste alt din gamle kloge hippie???

Ake-ja ................Som vanen tro, yderst kloge og bevingede ord fra CK's
side. Det eneste jeg synes vi mangler at få svar på fra hendes side er :
Hvordan pokker kan det mon være at det er dig der står anklaget i en vanrøgt
/ mishandling sag ..........Det er politiets / dommerens / dyre etisk råd,
der har vurderet at der skal dømmes i sagen ...........Og det eneste du kan,
er at rose din måde at holde katte på ??

Husk på CK ..................ALLE der har besøgt din matrikel, (vel at mærke
de mennesker som er i stand til at vurdere om katte trives eller ej) de er
chokerede og rystede over det de ser.

Desuden kan jeg sagtens leve med at være hadet af DINE kumpaner, når bare
jeg ved at jeg kæmper for de stakkels katte du har i din varetægt.

Og du spørger, hvad mon det hele ender med .................Se det er vi
nogle stykker der faktisk godt ved . Du får sikkert idømt en latterlig
bøde MEN der kommer dom i sagen, og det er faktisk det bedste, for så har vi
det betydelig lettere med vores kommende anmeldelser på dig ......Og det er
skidt, hvis den samme forseelse gentager sig - Så falder hammeren nemlig

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Bente Petersen

Dato : 28-12-05 14:41

> [...]
> at holde DYR, det efterspørger hun på KATTEINFO, men det kniber med at
> få nogle svar...Troede da du vidste alt din gamle kloge hippie???

Once again , Charlotte ...løgn . Det er IKKe de samme billeder , disse
er fra besøget ude hos dig , hvor der var en dyrlæge med .
Mennesker som hader os ?? underligt vi aldrig hører noget fra dem ,de
kunne da i det mindste give deres mening til kende i vores gæstebog. Men
vi hører meget fra de som synes det er forfærdeligt .
Jeg tror nu nok Marianne ved hvad der sker hvis en person fratages
retten til at holde dyr ...og jeg er ret sikker på at tanken generer
hende . Men jeg er sikker på at hun meget gerne vil svare dig .

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-12-05 15:41

charlotte skrev
<Så ser i igen kun det i selv vil se og læse, i er syge i hovederne, det
bliver mere og mere beviseligt at det er jer og ikke mig der syg i den
"øverste"!!>

jeg vil nødig blive personlig, men da jeg går ud fra at du godt vil have et
svar, får du det her ) et citat,
prøv at sætte kryds ved dem der passer på dig )

** manglende overholdelse af sociale normer (i kriminelt omfang)
- bedrage andre (lyve, udnytte osv)
- impulsivitet og manglende fremtidsplanlægning
- irritabilitet og aggressivitet som viser sig ved gentagne fysisk
aggression
- manglende hensyntagen til egen og andres sikkerhed
- uansvarlighed som viser sig ved ikke at holde fast i arbejde og ved ikke
at passe sin økonomi
- mangel på skyldfølelse som viser sig ved at være ligeglad ved eller
bortforklare når man har skadet eller stjålet fra andre**

<IGEN det er de samme og de samme billeder der
bliver brugt, de samme 2-3 katte der bliver lagt ind, og halve voliere
(bure) vises frem, hvorfor mon ikke hele volieren vises frem, >

Vil det sige at du slet ikke har set de mere end 200 billeder der er taget
på din matrikkel ))

<I er rent til grin hos visse mennesker LOL >

Den slags mennesker vi er til grin hos, rager mig groft sagt en papand, for
enten ved de stakler ikke bedre
eller også har de bare ikke evne til at føle omsorg for noget eller nogen.

<Marianne ved ikke engang hvad der sker hvis NOGEN??? fratages retten til at
holde DYR, det efterspørger hun på KATTEINFO >

Ja "søde ven" det gjorde jeg, og sædvanen tro hopper du lige i med begge
ben, det er en nemmere måde end at checke IP-numre hele tiden, og du skuffer
aldrig, så TAK for hjælpen )))

<Troede da du vidste alt din gamle kloge hippie???>

jeg har sagt det før, men siger det gerne igen
**Jeg VED at katte dør i din varetægt

Jeg VED at din viden om katte, åbenbart IKKE
var stor nok til at tage Elrond til dyrlæge

Jeg VED at du svindler dig til katte, under falske navne og falske
forudsætninger

Jeg VED at du solgte katte selvom din dyrlæge havde sat dig i karantæne

Jeg VED at Mitzi IKKE døde under januar-orkanen

Jeg VED at DU altså er hovedperson i en retssag om vanrøgt

og VED DU hvad, det er sådan set viden nok for mig

du ved bl.a hvor længe en kat er om at dø af blokering,

hvor længe en kat er om at dø af kattesyge

hvordan man drager en dyrlæge ind i sine løgnehistorier

hvordan man svindler og bedrager folk

hvordan man holder flest mulige katte, på mindst mulig plads

hvordan det er at komme for retten for at vanrøgte et uskyldigt dyr

ALLE disse ting VED du, det gør jeg gudskelov IKKE, for havde jeg været
indvolveret i bare én
af dem, ville jeg ikke kunne holde mig selv ud.**

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-12-05 16:38

On Wed, 28 Dec 2005 13:49:23 +0100, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

>Så ser i igen kun det i selv vil se og læse, i er syge i hovederne, det
>bliver mere og mere beviseligt at det er jer og ikke mig der syg i den
>"øverste"!!

Uhhh Charlotte, har du en ide om hvor STORT et oplag bladet udkommer
i, gad vide hvor mange af læserne der giver dig ret i denne påstand.
Vi kan jo starte med at spørge dem her???

> [...]
>som kender mig og kommer her dagligt syns det er så dybt useriøst at det
>hele skal gøres 1000 gange værre end det er

Jamen Charlotte, der er jo mange flere billeder folk kan se. De skal
såmænd bare gå ind på katteinfo´s side.

> [...]
>er faktisk ved at finde ud af at der rent faktisk er nogle der virkelig
>hader jer, så gad vide hvad det hele mon ender med???

Hvorfor træder disse mennesker da ikke frem, når man kun hører det fra
din person ja så kan jeg ikke tage denne påstand seriøst. Nææ du de må
træde frem ligesom vi der ikke kan accepterer din måde at holde katte
på har gjort. Det er den store forskel Charlotte, vi har på ingen
tidspunkt forsøgt at skjule os for andre. :)

>Marianne ved ikke engang hvad der sker hvis NOGEN??? fratages retten til
>at holde DYR, det efterspørger hun på KATTEINFO, men det kniber med at
>få nogle svar...Troede da du vidste alt din gamle kloge hippie???

Charlotte, nu hvor du skriver at du abbonerer på Min Ven Katten så
håber jeg da sandelig at du har nærlæst artiklen "Dyreværnssager -
hvad sker der egentlig og hvem gør hvad?"
Den giver nemlig svaret ))

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 28-12-05 18:06

> [...]
> Den giver nemlig svaret ))
>

> Ja camilla jeg har læst det HELE og du drømmer bare videre sammen med de
lige så syge kællinger som ligger i hælene på dig, i er så egoistiske at
selv vor herre snart står af!!
I tror stadig en kat er en barbiedukke der skal pylres om fra morgen til
aften, og at hvis den ikke ligger foran en brændeovn dagen lang og
bliver kørt til dyrlæge hver anden dag, bare for at være sikker på den
ikke fejler noget så DØR den, GOSCH
Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor
overraskelse LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Petersen

Dato : 28-12-05 18:29

> Sascha og Sillemis skrev:

> at
> selv vor herre snart står af!!

Jeg kender et sted hvor han ihvert fald ikke har aflagt besøg meget
længe ...ude i nærheden af Houlbjerg .

> Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
> hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor
> overraskelse LOL

Det ser vi frem til med spænding LOL

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Og så prøv da at svare på spørgsmålene til dig i stedet for disse dumme
kommentarer , men du har måske ikke evner der strækker såååå langt ??

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-12-05 18:31

On Wed, 28 Dec 2005 18:05:58 +0100, Sascha og Sillemis

> [...]
>Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
>hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor

Jamen søde Charlotte

Mine katte ligger ikke for en brændovn, her er kolde trægulve! Ja tro
det eller lad være vi bor med loftvarme her

Mine katte er katte, de får lov at klatre op i højder men dælme også
fræse rundt på hele 74 kvm jaaa hvad giver du...4 katte på hele 74 kvm
GOSCH )

Mine katte kommer skam ikke til dyrlægen hver anden dag, men de kommer
skam til deres årlige vaccination og dyrlægetjek og derud over kommer
de i behandling med det samme hvis det er påkrævet. De får desværre
ikke lov at gå i op til 6 døgn og se noget miserable ud. For det er jo
utroligt hvad en kat kan fejle for at så at dø af det

Hvad det ender med hos dig, tror jeg ikke kommer som en overraskelse
for nogen For vi behøver ikke at gætte !

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-12-05 18:40

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
> hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor

Ak ja Charlotte, som sædvanlig fatter du nul og niks af, hvad
det hele drejer sig om.
Og når du nu har SÅ mange venner og støtter i ryggen, hvorfor kommer de så
ikke på banen og bakker dig op?
Mon det skulle være ligesom på Katteforum, hvor dine støttepersoner ret
hurtigt bliver afsløret som værende dig selv?
Og alle dine trusler - helt ærligt, dem har du slynget om dig med i lange
tider efterhånden - men stadigvæk, så er det dig, der skal møde i retten til
februar, ikke???

Eva

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-12-05 21:08

> [...]
> aften, og at hvis den ikke ligger foran en brændeovn dagen lang og
> bliver kørt til dyrlæge hver anden dag, bare for at være sikker på den

Det lader til at du stadig har en forkert opfattelse af hvornår man går til
dyrlægen. Det er ikke så svært, Charlotte.
Man går til dyrlægen når dyret er sygt. Mere er der ikke i det. Reglen
gælder for mig, dig og alle andre i dette land, for sådan SIGER LOVEN. Loven
siger sådan fordi dyrene skal have et værdigt liv.

Man går til dyrlægen når dyret er sygt. Prøv at huske fremover, så kan det
være at du slipper for flere ubehagelige dødsfald og retsager.

Nina

Fra : Heidi B.

Dato : 28-12-05 22:56

> [...]
> Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
> hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor

Altså Charlotte, som du dog kan sige det.
Her er jeg ked af at måtte sige her er heller ingen brændeovn de kan ligge
foran, tilgengæld kan de vælge en radiatorseng hvor der godt nok er varme,
men alligevel
Og nej mine katte kommer heller ikke til dyrelæge hver og hver anden dag,
tilgengæld komme de det hvis det er nødvendigt, om det så er en hittemisling
vi lige har fået en af dørene, for til forskel fra dig tænke jeg på dyrets
tarv og ikke på krone og øre.
Det kunne være jeg skulle sælge de to killinger jeg har lige nu som meget
sjældende korthårs MCO ægte uden stamtavle, så kan jeg sikkert få en 5000,-
for dem Men nej vil heller sælge dem for det de er meget søde
blandingsmisser og de skal bare dække det de koste for at få dem
neutraliseret.
Men nu vil jeg gå ind til min lille søn og trøste ham, han lider frygteligt
at vokseværk.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Bente Petersen

Dato : 28-12-05 23:01

Jamen SØDESTE Charlotte , forklar mig da lige hvor du ser de beviser ???

Hvis det er billeder ude fra dig selv du gerne vil have til din
hjemmesider , så sig endelig til , jeg sender meget gerne nogen til dig .

Er det mon noget du selv tror på ??

Er det en eller flere af dine alias`er der har travlt ??

Er det et spørgsmål du gerne vil have svar på ??

> [...]
> aften, og at hvis den ikke ligger foran en brændeovn dagen lang og
> bliver kørt til dyrlæge hver anden dag, bare for at være sikker på den

Katte og Barbiedukker , det er da en underlig sammenligning , jeg klæ`r
altså ikke kattene på

Fra : Linda Joan

Dato : 29-12-05 21:59

> [...]
> Men til alle jer der har så helvedes travlt med at gætte på hvad det
> hele dog ender med her hos mig, i får jer snart en temmelig stor

Ja, ellers er det dig der får en stor overraskelse lille ven..... Ellers
skal du godt nok have en meget god forklaring, når min sag sammen med
andres mod dig, kommer for retten også. Det er jo ikke KUN denne sag der
køre nu, der kommer flere og beviser har jeg heldigvis... både fra egen
dyrlæge og fra de mail som du har sendt til mig i sin tid..... Så hvem
der ender med at skrive LOL, ja, det er så spørgsmålet....

Med venlig hilsen
Linda Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-12-05 08:53

> [...]
> dyrlæge og fra de mail som du har sendt til mig i sin tid..... Så hvem
> der ender med at skrive LOL, ja, det er så spørgsmålet....

LOL
LOL
LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-12-05 20:54

Der skulle vel ikke være en der kan scanne artiklen ind? Hvis det da er
lovligt?
Ville vildt gerne se den omtalte artikel og den er ikke på deres hjemmeside.

Hilsen Nina

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-12-05 21:07

On Wed, 28 Dec 2005 20:53:35 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<mail@tenderNOSPAMtribes.dk> wrote:

> [...]
>lovligt?
>Ville vildt gerne se den omtalte artikel og den er ikke på deres hjemmeside.

Nina ,

Jeg har lige her til aften bestilt en god hånd eksemplarer af bladet,
lige så snart jeg har dem så sender jeg en til dig med posten

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-12-05 21:12

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in message

> Nina ,
>
> Jeg har lige her til aften bestilt en god hånd eksemplarer af bladet,
> lige så snart jeg har dem så sender jeg en til dig med posten

Det vil jeg meget gerne. Tak
Nina

Fra : N/A

Dato : 28-12-05 21:35

Fra : N/A

Dato : 28-12-05 21:35

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-12-05 21:35

> Okey Nina

Ups, jeg vil gerne have hvis du vil sende mig et eksemplar alligevel, for
jeg har ikke modtaget noget på mail
Hilsen Nina

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-12-05 21:41

On Wed, 28 Dec 2005 21:35:02 +0100, "Nina, Tender Tribes"

>Ups, jeg vil gerne have hvis du vil sende mig et eksemplar alligevel, for
>jeg har ikke modtaget noget på mail
>Hilsen Nina

hehee notereret, sender så snart den er landet herfra

Fra : Denise

Dato : 28-12-05 21:51

Nina, Tender Tribes wrote:

> Ups, jeg vil gerne have hvis du vil sende mig et eksemplar alligevel,
> for jeg har ikke modtaget noget på mail
> Hilsen Nina

Nej sorry, for jeg fik at vide, at Camilla netop havde købt nogle ekstra
blade.
Og jeg er heller ikke sikker på man må kopiere artikler, så jeg måtte
hellere lade være.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-12-05 21:56

> [...]
> blade.
> Og jeg er heller ikke sikker på man må kopiere artikler, så jeg måtte

Jeg siger tak alligevel, for det er jo tanken der tæller
Afventer spændt på at modtage bladet med posten fra camilla
Hilsen Nina

Fra : Denise

Dato : 01-01-06 19:43

Nina, Tender Tribes wrote:

> Jeg siger tak alligevel, for det er jo tanken der tæller
> Afventer spændt på at modtage bladet med posten fra camilla
> Hilsen Nina

Skal lige oplyse, at Hanne fra Min Ven Katten har tilladt os at lægge
artiklen ind på vores hjemmeside www.katteinfo.dk hvor den kan læses i sin
fulde længde, til dem der ikke abonnerer på bladet.
For info, Min Ven Katten udkommer 4 gange om året og er et rigtigt lækkert
og informativt katteblad. Man kan tegne abonnement her www.minvenkatten.dk
hvis man skulle have lyst.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 01-01-06 20:04

On Sun, 1 Jan 2006 19:42:42 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

> [...]
Blade er afsendt idag
Hilsen Camilla

Fra : N/A

Dato : 28-12-05 21:49

Fra : Hanne Engermann

Dato : 28-12-05 21:49

> Denise skrev:

> Hej Nina, har sendt dig en mail (tror jeg)

Søde Denise
Vil du ikke også sende den til mig?
(Har prøvet at sende til dig via øverste, venstre hjørne, men får retur)

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 28-12-05 22:00

On Wed, 28 Dec 2005 21:48:34 +0100, Hanne Engermann
<mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

>Søde Denise
>Vil du ikke også sende den til mig?
>(Har prøvet at sende til dig via øverste, venstre hjørne, men får retur)

> [...]
Hanne jeg kontakter dig lige pr email for at få din adresse

Fra : Denise

Dato : 28-12-05 22:01

Hanne Engermann wrote:

> Søde Denise
> Vil du ikke også sende den til mig?
> (Har prøvet at sende til dig via øverste, venstre hjørne, men får
> [...]

Hej Hanne
Ville gerne, men man mås ikke ))
Camilla kontakter dig

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Alice

Dato : 28-12-05 22:18

Husk lige at bladet kan købes i løssalg hos Hanne ( Min ven katten )
Og jeg kan kun anbefale at man tegner medlemskab på bladet ...........Det er
et virkelig lækkert blad, med masser af gode artikler og flotte billeder og
så til sølle 125,- kr om året for 4 blade.

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Kate

Dato : 29-12-05 10:40

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> wrote in

> Husk lige at bladet kan købes i løssalg hos Hanne ( Min ven katten )

Jeg troede faktisk kun man kunne få det i abonnement, nå, men det er
ikke aktuelt for mig at købe bladet da jeg har abonnement.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.