Lamslået
Fra : Louise Courchaine

Dato : 24-12-05 23:11

Hej allesammen!
Sidder lamslået og kigger på min skærm... den ene tråd efter den anden
om et hedt diskuteret emne. Det føles pludselig som om det er flere år
siden jeg sidst kiggede på dette forum. Vil gerne ønske alle en glædelig
jul samt skifte emne og skrive: Jeg har tre dejlige katte som jeg
elsker... hvad med jer?

Med venlig hilsen
Louise Courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 25-12-05 11:03

On Sat, 24 Dec 2005 23:11:16 +0100, Louise Courchaine
<courchaineKATTE@BAKKEwebspeed.dk> wrote:

>Jeg har tre dejlige katte som jeg
>elsker... hvad med jer?

Kender ikke dine katte godt nok til at kunne sige at jeg elsker dem!

Og et godt råd. Spring nogle tråde eller indlæg over, hvis du er sart,
for det bliver altså "grimt" ind imellem her. Jeg læser godt nok med i
de "grimme tråde", men har valgt ikke at blande mig, selvom det har
holdt hårdt.

Men jeg har selv 3 katte som jeg forguder, og selvom jeg er udpræget
hundemenneske, så er det mig kattene hænger på... specielt de 2
drenge. *SUK*
Og i går fik hele banden andesteg (naturligvis helst uden den mindste
bensplint), hvilket de var ganske godt tilfredse med, så de har vist
osse haft en dejlig juleaften.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Søren LH

Dato : 25-12-05 13:49

> [...]
> for det bliver altså "grimt" ind imellem her. Jeg læser godt nok med i
> de "grimme tråde", men har valgt ikke at blande mig, selvom det har

Jeg har også fulgt med de grimme tråde og har nydt den suveræne
underholdning her op til julen

> Men jeg har selv 3 katte som jeg forguder, og selvom jeg er udpræget
> hundemenneske, så er det mig kattene hænger på... specielt de 2
> drenge. *SUK*

Jeg er også hundemenneske med én hund og tre katte - alle forgudes for hver
deres kvaliteter, i enkelte tilfælde måske endda "på trods af...."
http://www.lemanszone.dk/silver/
http://www.lemanszone.dk/basse/
http://www.lemanszone.dk/pushkin/
http://www.lemanszone.dk/vizla/

God jul og godt nytår til HELE gruppen og alle deres dejlige katte (og
hunde).

Mvh
Søren
www.lemanszone.dk/slh/

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 25-12-05 21:27

> [...]
> Søren
> www.lemanszone.dk/slh/
>

> Jamen mine misrøgtede katte har også fået andesteg dog MED ben, har da
aldrig hørt at katte ikke kan tåle ben fra fjerkræ, det er da vist kun hunde
der ikke er så smart at gi dem!
Jeg elsker alle mine mange-mange katte, hver og e'n for hver deres
personlighed!
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Petersen

Dato : 25-12-05 21:43

> [...]
> der ikke er så smart at gi dem!
> Jeg elsker alle mine mange-mange katte, hver og e\'n for hver deres

Hvilket vel er en lodret løgn , som alt andet der kommer fra dig .

Svar udbedes i den anden tråd hvor du har henvendt dig til mig ....fjols

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 25-12-05 23:08

> Hvilket vel er en lodret løgn , som alt andet der kommer fra dig .
>
> Svar udbedes i den anden tråd hvor du har henvendt dig til mig ....fjols

> [...]
HOHOHO Gad vide hvad Bente Pedersen laver ud over at holde øje med hvad
jeg skriver og hvorhenne, se du nu hellere at passe dit
multihandicappede barn inden han bliver taget fra dig af omsorgssvigt,
så har du sgu ikke råd til at have dine katte mere!
HOHOHO
HAPPY CHRISTMAS BENTE

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 25-12-05 23:48

On Sun, 25 Dec 2005 23:08:00 +0100, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>multihandicappede barn inden han bliver taget fra dig af omsorgssvigt,
>så har du sgu ikke råd til at have dine katte mere!

Atter et hjerteløst indlæg fra Charlotte´s hånd, sikke en sympati folk
får...åhh nej det hedder jo anti-sympati Charlotte tsk tsk, du vinder
ikke fans på det her *thumbs down*

Fra : Bente Petersen

Dato : 25-12-05 23:53

> Camilla Sabroe skrev:

> Atter et hjerteløst indlæg fra Charlotte´s hånd, sikke en sympati folk
> får...åhh nej det hedder jo anti-sympati Charlotte tsk tsk, du vinder
> ikke fans på det her *thumbs down*

Herre gud , lad hende dog , hvis det morer hende , hun ved ikke bedre .
Og har tilsyneladende ikke hjerne til andet , end at prøve at såre andre
mennesker .
På mig preller det dog af , det eneste jeg ønsker er at hendes stakkels
katte kunne få bare en lille del af den opmærksomhed hun giver mig .

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 26-12-05 00:19

> Bente Petersen skrev:
..
> På mig preller det dog af , det eneste jeg ønsker er at hendes stakkels
> katte kunne få bare en lille del af den opmærksomhed hun giver mig .

Enig, men vil dog tilføje: POSITIV opmærksomhed.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sanni

Dato : 26-12-05 10:57

Charlotte
Nu synes jeg godtnok at du går over hvad der er etisk korrekt.
Hvad dælen skal det stakkels barn rodes ind i jeres tvist for???
Han/hun kan da íkke gøre for at livet har været anderledes for ham/hende end
for os andre.
Jeg synes faktisk at du er sukket så lavt nu, at jeg ikke har ord for det.
Een ting er at svine hinanden til, men at begynde på det du har gang i er
direkte usmageligt. Hrmf.
Arugmenter er fine nok, tilsvining er fint nok, men atinddrage uskyldige
børn, der går grænsen altså.
Hvordan ville du have det, hvis det var dit barn der blev omtalt på den
måde???

Arrige julehilsner

Sanni

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-12-05 11:09

> Hvordan ville du have det, hvis det var dit barn der blev omtalt på den
> måde???
>
> Arrige julehilsner
>
> Sanni

Det er desværre sket en gang og det var også under al kritik. Så vidt jeg
husker så var Charlotte vist ikke særlig berørt af det, hvilket jo nok får
hende til at tro at det er okay at træde på helt udenforstående på den måde.

Charlotte, du skylder Bente en undskyldning. Dels for at have svinet hende
til ved en fejl (det var mit indlæg du gjorde hende ansvarlig for) og dels
for at skrive så grimt om et barn der er i en ulykkelig situation og som
intet har med dig eller dit kattehold at gøre. Nu har du haft flere dage til
at komme med en undskyldning. Du har kvajet dig og det er på tide du siger
undskyld og viser dig nu fra din pæne side. Jeg ved at du har en, for vi har
faktisk fået glimt af den ind imellem.

Jeg håber at andre lader være med at kommentere de sidste, før Charlotte
lige har fået luft til at komme med en undskyldning.

Nina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 26-12-05 11:29

> [...]
>
> Nina
>
> EN UNDSKYLDNING??????? NEJ du, her er vist VISSE andre der skal komme med
undskyldninger i bunkevis før der kommer bare EN tilbage fra mig af..
Bente er en dum ko og aldrig kommer der en undskyldning fra mig til
hende, hun har siddet her i min stue og fyldt mig med løgn og latin og
hun skal ikke ønske sig at træde på vores grund her EN ENESTE gang til
så bliver det ikke sjovt for hende!!
Og om jeg har lavet en fejl og svaret på en andens indlæg i stedet for
hendes er jeg total kold i røven over for, for det VAR hende jeg
henvendte mig til og så er der ikke mere i det, ud over at der kan komme
en undskyldning fra mig til nogen der IKKE har med denne hetch at gøre
hvis jeg skulle have stødt dem!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-12-05 11:58

Ja det pyntede jo ikke ligefrem på historien. Nå, men det var nok mig der
var for naiv.

Undskyld Bente at jeg fik trådt endnu mere i det. Hun skyder vist bare for
at skyde.
Jeg lader den ligge....
Nina

Fra : Bente Petersen

Dato : 26-12-05 12:07

> [...]
> var for naiv.
>
> Undskyld Bente at jeg fik trådt endnu mere i det. Hun skyder vist bare for

Nina !
Du skal ikke lade noget som helst ligge , ikke for min skyld , jeg er
fuldstændig immun overfor ALT der kommer fra omtalte person .
Juleknus
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-12-05 12:04

og
> hun skal ikke ønske sig at træde på vores grund her EN ENESTE gang til
> så bliver det ikke sjovt for hende!!

Hvori skulle det sjove også ligge i at træde ind på din grund?

Fra : Søren LH

Dato : 26-12-05 11:09

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> børn, der går grænsen altså.
> Hvordan ville du have det, hvis det var dit barn der blev omtalt på den

Hvordan ville du have det, hvis du blev hængt ud på internet og i aviser med
nævnelse af navn og adresse? Hvem ved hvilke midler man selv havde taget i
brug i en sådan situation. Hvis man fra starten havde behandlet Charlotte på
en måde der er en retsstat værdig, i stedet for at gribe til selvtægt, var
vi slet ikke nået til denne situation.

Mvh
Søren

Fra : Sanni

Dato : 26-12-05 11:18

Kære Søren
Nu synes jeg ikke at de to ting kan sammenlignes.
Hvad Charlotte og andre har kørende med hinanden, på internet, aviser, m.m,
har de selv kunnet vælge at kommentere eller lægge frem. De kender
konsekvensen af deres handlinger og valg,.
Det gør det stakkels barn IKKE og barnet har ikke selv valgt at blive en del
af dette "cirkus", endsige haft mulighed for at vælge fra.
Jeg synes du er for langt ude når du taler om hvilke midle man selv ville
bruge. Jeg ville under ingen omstændigheder synke så lavt, men ville du??
Udfra din kommentar må jeg tro at du kunne finde på det samme.
For mig er folk som synker så lavt ikke værd at bruge mange argumenter på og
jeg tager skarpt afstand fra dem som kunne hænde at synes at dette er ok.

Sanni

Fra : Søren LH

Dato : 26-12-05 11:34

> Jeg synes du er for langt ude når du taler om hvilke midle man selv ville
> bruge. Jeg ville under ingen omstændigheder synke så lavt, men ville du??

Hej Sanni.

Du ved ikke hvordan du ville handle i en given situation før du har været i
den. Og det gør jeg heller ikke. Det gør ingen.

Mvh
Søren

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 26-12-05 11:30

> [...]

> en måde der er en retsstat værdig, i stedet for at gribe til selvtægt, var

Nemlig!! Og så længe DE bliver ved med deres beskidte, uretfærdige og
ulovlige metoder gør jeg også!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-12-05 11:40

Charlotte skrev
<ulovlige metoder gør jeg også!! >

Kan du definere _ulovlige_ ? hvis det er OS der foretager os ulovlige
ting, hvorfor er det så DIG der har en retssag kørende ??

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 26-12-05 11:54

> [...]
>
> Kan du definere _ulovlige_ ? hvis det er OS der foretager os ulovlige
> ting, hvorfor er det så DIG der har en retssag kørende ??

JA men HER skal du få svar marianne!!
Det er SMASK ULOVLIGT at gå ind på andres grund uden tilladelse!
Det er SMASK ULOVLIGT at fortælle usandheder om personer offentligt!
Det er SMASK ULOVLIGT at personforfølge en bestemt person både privat og
offentligt!
Nærmere ind på emnerne gider jeg ikke komme her, det kommer helt af sig
selv, lige pludselig og så håber jeg DU og DINE VENNER er klar!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Petersen

Dato : 26-12-05 12:05

> [...]
> Nærmere ind på emnerne gider jeg ikke komme her, det kommer helt af sig
> selv, lige pludselig og så håber jeg DU og DINE VENNER er klar!

Nu skal jeg fortælle dig noget sjovt Charlotte .
Da jeg sad i din stue , havde du selv inviteret mig
Jeg fortalte dig IKKE bare en løgn.
Du fortalte mig om gaffatape og mundkurv
Vi er IKKE trængt ulovligt ind på din grund.
Vi har IKKE fortalt usandheder om dig
Vi har IKKE offentliggjort noget om dig...det har du selv gang på gang .

At du så blander "min" dreng ind i dette , beviser bare at du ikke kan
forholde dig til problemerne , men prøver at dreje focus over på mig .

Ho ho ho

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-12-05 12:29

Bente skrev
<beviser bare at du ikke kan forholde dig til problemerne , men prøver at
dreje focus over på mig .>

Ja det kunne jo være at det pludselig virkede, blot fordi det ikke har gjort
det det sidste år, er der jo ingen grund til at tro at det ikke gør det nu,
man har jo før hørt om jule-mirakler )))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-12-05 12:23

Charlotte skrev
<Det er SMASK ULOVLIGT at gå ind på andres grund uden tilladelse!>

*GG* citat fra dansk lovgivning
Det er som udgangspunkt ikke strafbart at gå på marker, grønne områder,
naturområder, skove og stier, der tilhører andre. Sådanne områder er i
straffelovens forstand "frit tilgængelige", medmindre de er aflukkede. Det
er kun strafbart, hvis man bliver der efter at være opfordret til at forlade
stedet (§ 264, stk.1, nr.2). En fotograf kan altså gå ind på en mark og tage
et billede af en ko, men skal forsvinde, hvis gårdejeren forlanger det.

>Det er SMASK ULOVLIGT at fortælle usandheder om personer offentligt!>

Hvad er det lige vi har sagt som er _usandt_ ??

>Det er SMASK ULOVLIGT at personforfølge en bestemt person både privat og
>offentligt!>

Øhh er det ulovligt når VI gør det, men ikke når DU gør det ?? iøvrigt har
vi ytringsfrihed herhjemme, og
den bliver vægtet meget højt, men hvis vi spreder løgne om dig, så synes jeg
da sandelig at du skal gøre noget ved det )))))))))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-12-05 12:41

> [...]
> Nærmere ind på emnerne gider jeg ikke komme her, det kommer helt af sig
> selv, lige pludselig og så håber jeg DU og DINE VENNER er klar!

Ja, det er da ulovligt, men hvad har det lige med dig og sin sag at gøre????

Eva

Fra : Linda Joan

Dato : 29-12-05 21:31

> [...]
> Nærmere ind på emnerne gider jeg ikke komme her, det kommer helt af sig
> selv, lige pludselig og så håber jeg DU og DINE VENNER er klar!

Hmmmm... SMASK ULOVLIGT (store ord)... Men mon ikke der er så meget
andet som også er SMASK ULOVLIGT ??? Og det omkring at der er en der i
din egen stue har fyldt dig med løgn... Hmmm.. er det i orden at du selv
sidder og fylder folk med løgn i din egen stue ???? Eller at du ringer
og udgiver dig for at være en anden, for at franarre folk deres dyr..
???? Jeg kender ingen af dem som der har eller vil ligge sag an imod
dig overhovedet... Men blander mig KUN fordi du 2 gange har direkte
taget røven på mig, anden gang nåede jeg heldigvis at finde ud af at det
var dig CK. Ellers kunne mine dyr været havnet hos dig
Så det med at fylde en med løgn og at du beskylder alle ander for at
lyve, det er du vist den sidste der skal beskylde folk for. Jeg har ALT
sort på hvidt fra dengang, og kan bevise til hver en tid at du franarre
folk deres dyr og hvor meget du selv lyver.

Linda

Med venlig hilsen
Linda Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren LH

Dato : 25-12-05 21:50

> aldrig hørt at katte ikke kan tåle ben fra fjerkræ, det er da vist kun
> hunde
> der ikke er så smart at gi dem!

Ok jo, dagens måltid for min gamle hund kunne f.ex. bestå af 1 stk. komplet
1300 g danpo-kylling med ben og det hele. Men den kunne da også få et
festmåltid som dette: http://www.lemanszone.dk/diverse/barfmaaltid.jpg med
kronhjortryg, hakket oksekød og mixet grønt/indmad - mums! .

Mvh
Søren

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-12-05 23:19

On 2005-12-25 21:49:34 +0100, "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> said:

> Ok jo, dagens måltid for min gamle hund kunne f.ex. bestå af 1 stk.
> komplet 1300 g danpo-kylling med ben og det hele

For katte (og måske også for hunde?) er spørgsmålet simpelthen om
fjerkræet er råt eller tilberedt. Knogler er lavet af organisk
materiale, der ændrer sig ved varmebehandling. Det vil sige, at de rå
fjerkræknogler er uskadelige; men efter turen i ovnen bliver de sprøde
og knækker let i spidse stumper, der kan være farlige i
fordøjelsessystemet.

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 26-12-05 07:33

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er uskadelige; men efter turen i ovnen bliver de sprøde og knækker let i
> spidse stumper, der kan være farlige i fordøjelsessystemet.

det er samme system som hundene..råt er godt!.

mvh marie

Fra : Iben Holst

Dato : 26-12-05 09:13

> mvh marie

Ja undskyld at jeg lige fortsætter med hundene; nu har jeg altid
hørt at hunde ikke må få griseben. Men er det så ok hvis de bare
ikke er tilberedte, men rå?

Iben

Fra : Iben Holst

Dato : 26-12-05 09:10

> [...]
> festmåltid som dette: http://www.lemanszone.dk/diverse/barfmaaltid.jpg med
> kronhjortryg, hakket oksekød og mixet grønt/indmad - mums! .

Ja, jeg ved faktisk ikke om hunde kan tåle den slags - Jeg forsøger mig ikke
med
min hund.
Men efter en aften hvor vi både fik kylling og and fik jeg desværre ikke
resterne ud inden min ene kat fik opsporet de lækre rester incl. ben og det
resulterede i en 1/2 time lang kamp med en kat der næsten ikke kunne trække
vejret
og rev både min mand og jeg til blods på hænder og arme af ren afmagt/skræk.
Jeg har aldrig givet mine katte ben fra and og kylling fordi jeg har hørt så
meget om
hvor farligt det kan være, men har så heller ikke spekuleret mere over det.
Men jeg skal da love for at jeg har fået respekt for det og er meget
opmærksom nu!

Iben

Fra : Søren LH

Dato : 26-12-05 10:08

"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse

> komplet
>
> Ja, jeg ved faktisk ikke om hunde kan tåle den slags - Jeg forsøger mig
> ikke
> med min hund.

Jamen det kan de, det er f.ex. det de lever af i naturen.

> [...]
> det.
> Men jeg skal da love for at jeg har fået respekt for det og er meget

De må ikke få kogte ben, det skal være råt.

Mvh
Søren

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 26-12-05 11:17

> Søren LH skrev:

> Jamen det kan de, det er f.ex. det de lever af i naturen.

> De må ikke få kogte ben, det skal være råt.
>
> Mvh
> Søren

MIN DATTER har skam været skrevet om mange gange og bare på KF, og skidt
med det vi tager det ikke så "tungt" som Bente skriver, hun kan bare
koncentrere sig om sit eget derhjemme hos sig selv i stedet for mit, og
ANDRES, for sandheden er at hverken hun eller andre kommer til at
bestemme HVORDAN vi skal være her hos os HOHOHO
Og det har hun rigtig rigtig godt af, mon hun kommer her med sit "slæng"
og fortæller når de finder ud af at de for en gangs skyld har stødt ind
i et menneske som de IKKE kan hjernevaske med deres fisefornemme
tendenser med katte???
Gu gør de ej, så skal de demonstrere noget mere, og mere og i en
uendelighed, for de skal da have ret, men får det aldrig LOL
Katte kan godt være katte, selv om de ikke bor inde hos os m3ennesker 24
timer i døgnet året rundt, der er ingen lov der siger at husdyr skal
leve inde hos os mennesker.. OG den med mine dyr ikke får dyrlægehjælp
og rend mig i røven den har jeg vist nemt ved at bevise ER LØGN fra
deres løgnhalse!!
Jeg har da heldigvis GEMT alle mine regninger/kvitteringer og der står
HVAD jeg har betalt for og HVAD dyrene er behandlet for!!!
Så LØGN OG LATIN det er de gode til de ærede damer som tror de er
kattegudinder LOL
Men det er bare så komiskt det hele, og jeg opgiver aldrig at forsvare
mig over for satanistiske løgnhalse der driver ondskab i stor bedrift,
de skal komme til at ønske de aldrig havde blandet sig i mine sager en
dags tid, bare vent og se!! GRINEFLIP

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-12-05 11:36

Charlotte skrev
<de skal komme til at ønske de aldrig havde blandet sig i mine sager en dags
tid, bare vent og se!! GRINEFLIP >

Den dag hvor jeg ønsker det, kommer ALDRIG

Vi har allerede set gode resultater af vores "blanderi"
i form af vaccination i sommers efter kattesygen,
i form af den _første_ retssag,
i form af at du er blevet et "kendt" ansigt,
i form af regelmæssige kontrolbesøg af myndighederne,

De ting gør at jeg ALDRIG ALDRIG vil fortryde, det har gjort livet en smule
BEDRE for dine katte, og det ER det ENESTE der betyder noget ))))))))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Jane Brohus

Dato : 27-12-05 13:11

> [...]
> der ikke er så smart at gi dem!
> Jeg elsker alle mine mange-mange katte, hver og e\'n for hver deres

Men dog Charlotte, ved en med 40 års erfaring i dyrehold virkelig ikke
om kat og hun kan tåle fjerkræben!!!!
Og siden du nu elsker dine mange katte for hver deres personlighed,
hvorfor fortæller du så ikke lidt om det når der er købere på besøg?? Da
jeg var hos dig brugte du 95% af tiden på at fortælle om hvor mange
katte du havde solgt hvor mange kroner det havde givet i kassen og at du
var moms reg. De sidste 5% af tiden gik med at fortælle om Aron der var
blevet barberet ned sdamme dag og om de skrammer det havde givet.

Med venlig hilsen
Jane Brohus
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Courchaine

Dato : 26-12-05 14:15

Jeg er nu ikke sart... synes bare at dette forum er gået fra seriøsitet
over til sandkasseleg. Vi er vel forhelvede voksne mennesker?
Nu er jeg så udenforstående, kan godt forstå at man hidser sig op, hvis
nogle katte er blevet misrøgtede; MEN man kan jo ikke gøre noget ved det
privat. Det er kun retssystemet der kan gøre noget, så kan den gode
stemning ikke komme igen?
Har jo opdaget at mit indlæg er blevet til et indlæg som bestemt ikke
var meningen, så kan i ikke være søde at ignorere hinanden på forummet
og lade den gode stemning komme igen, og så svine hinanden til på mail
eller hvad i nu har lyst til?

Fra : Jakob

Dato : 26-12-05 16:00

In article <43afecbbed347@nerdgirl.dk>, courchaineKATTE@BAKKEwebspeed.dk
says...
> Jeg er nu ikke sart... synes bare at dette forum er gået fra seriøsitet
> over til sandkasseleg. Vi er vel forhelvede voksne mennesker?

Øjensynligt er en stor del en flok østrogene rejekællinger der ikke
bekymrer sig synderligt over værdighed eller indhold i debatten, bare de
kan stå i hvert sit hjørne og råbe infantile bemærkninger til hinanden
er det åbenbart godt nok.

Det ødelægger det forum som de så besynderligt nok lader til at være
glade for men det er de så også ligeglade med ellers er de bare ikke
mentalt istand til at se eller forstå det.

Jeg stopper hvertfald med at hente denne gruppe nu.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-12-05 18:07

> [...]
> mentalt istand til at se eller forstå det.
>
> Jeg stopper hvertfald med at hente denne gruppe nu.

Kan du virkelig stille dig selv bedre end de omtalte personer efter sådan en
tilsvining?

Fra : Jakob

Dato : 26-12-05 20:40

In article <43b0231a$0$15793$14726298@news.sunsite.dk>,
mail@tenderNOSPAMtribes.dk says...

> Kan du virkelig stille dig selv bedre end de omtalte personer efter sådan en
> tilsvining?

Jeg mener faktisk ikke jeg har skrevet noget der ikke passer som jeg ser
det.

Jeg har prøvet adskillige gange venligt at henstille til sund fornuft
men det er så noget de heller ikke besidder.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-12-05 20:33

> Jeg mener faktisk ikke jeg har skrevet noget der ikke passer som jeg ser
> det.

Det tror jeg nu heller ikke at andre i debatten har....

Fra : Bente Petersen

Dato : 26-12-05 19:02

> [...]
> mentalt istand til at se eller forstå det.
>
> Jeg stopper hvertfald med at hente denne gruppe nu.

Efter at have læst dit indlæg , må jeg da undre mig over hvor du dog har
lært alle de fremmedord du bruger ))

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 26-12-05 20:26

Jacob, det ville da være dejligt, så slipper vi i det mindste for flere sf
dine "fornuftige" indlæg......

Majbritt

Fra : Bente Petersen

Dato : 26-12-05 22:31

> [...]
> says...
> Jeg stopper hvertfald med at hente denne gruppe nu.

Hvilket du så lige gjorde 4 timer og 40 minutter senere , hi hi .
Undskyld men jeg kom altså lige i drillehumør )))

Julehilsen fra
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-12-05 23:09

Jakob skrev
[...]

Jeg tror at Bentes drillehumør er smittet på en lille uges tid har du
nået det punkt, hvor du selv gør hvad du beskylder os for ) Vi har da
trods alt været op til et år om at nå det punkt, men du er måske
præ-menestruel ? )))))))))) (og så en hel stribe smileyer så du kan
se at jeg ikke mener det så slemt )

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......