Manglende motor-lyd i MS Flight Sim.-2000.
Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 12-06-01 12:26

Jeg kan ikke få motorlyd på spillet MS Flight Simulator 2000.
Jeg har forsøgt både med Win ME og Win98SE som OS, jeg syntes heller
ikke at jeg kan se forskel når jeg sætter skærm opløsningen op..... hvad
går der galt.
Jeg kan høre vinden suse, rumlen fra kørebanen og eksplosionen når jeg
flyver galt, men som skrevet før, INGEN motorlyd selvom jeg skruer helt
op for denne.

Mit System:
Grafikkort: ATI Radeon AIW
Lyd: SB 1024-Live
MB: Soltek Socket A.
CPU: AMD Athlon 1000Mhz.
RAM: 256MB Apacer PC133
SCSI CD-ROM drev, ATA-100 harddiske.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Gerner

Dato : 12-06-01 20:49

On Tue, 12 Jun 2001 13:25:40 +0200, "®.A.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan høre vinden suse, rumlen fra kørebanen og eksplosionen når jeg
>flyver galt, men som skrevet før, INGEN motorlyd selvom jeg skruer helt

jeg havde samme problem, men svar gives i flightsim gruppen.
Problemet ligger ikke hverken i lydkort eller grafikkort.

Fut dk.spil.computer.flysimulator

--
To.: Echelon

No of SETI units returned: 46
Processing time: 28 days, 14 hours.
(Total hours: 686)
www.setiathome.ssl.berkeley.edu

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 13-06-01 00:05

"Gerner" <gm@telefona.dk> skrev:
> jeg havde samme problem, men svar gives i flightsim gruppen.
> Problemet ligger ikke hverken i lydkort eller grafikkort.

Hmmm, jeg kan ikke finde svaret i den omtalte gruppe. Hvis du gider må
du MEGET gerne maile mig løsningen direkte.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Gerner

Dato : 13-06-01 12:35

On Wed, 13 Jun 2001 01:04:34 +0200, "®.A.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote:

>Hmmm, jeg kan ikke finde svaret i den omtalte gruppe. Hvis du gider må
>du MEGET gerne maile mig løsningen direkte.

Svaret findes ikke i den gruppe nej, fordi du ikke fulgte fut'en.

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 13-06-01 15:11

<spectrus@get2net.dk> wrote:

> Svaret findes ikke i den gruppe nej, fordi du ikke fulgte fut'en.

Jo jeg fulgte den, men kunne ikke finde den alligevel, derfor ændrede
jeg FUT'n tilbage her til.
Hvorfor giver du mig ikke bare det svar, det havde da været MEGET
nemmere!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-06-01 15:30

"®.A.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote in message
> Jo jeg fulgte den, men kunne ikke finde den alligevel, derfor ændrede
> jeg FUT'n tilbage her til.
> Hvorfor giver du mig ikke bare det svar, det havde da været MEGET
> nemmere!

Evt. kigge i gruppen for MS flight sim?!

I hvert fald lukke vi tråden nu med det her svar (taget fra dejanews så jeg
kan ikke vise thread-id)

Missing Codecs, installing the latest MS media player should do...

--
Bjarke Andersen

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 13-06-01 15:53

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev:

> Evt. kigge i gruppen for MS flight sim?!

Der har jeg også kikket uden held.

--
Venlig hilsen: Rasmus.