/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
Lidt OT- Surfers poll
Fra : Bent Elting


Dato : 12-06-01 01:47

Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig finde
på at købe f.eks. tdc kabelmodem. Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
ikke...)

Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?



 
 
Knud Gert Ellentoft (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 12-06-01 03:56

Tue, 12 Jun 2001 02:46:49 +0200, skrev "Bent Elting"
<bent.elting@teliamail.dk>:

>Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
>aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig finde
>på at købe f.eks. tdc kabelmodem.

Så lad dog være - der er ingen, der tvinger dig til at bruge TDC.

Hvem jeg foretrækker som min primære udbyder, kan du jo se.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

nnnn (12-06-2001)
Kommentar
Fra : nnnn


Dato : 12-06-01 07:52

Bent Elting wrote:

> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig finde
> på at købe f.eks. tdc kabelmodem. Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
> forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
> dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
> ikke...)


Du købte noget forældet så TDC er dumme? Interessant logik ...

>
> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?
>
>
Tja, ADSL fra TDC fungerer rent fint for os, servicen (når man endelig
bliver slipper gennem køen & stillet rigtigt igennem er hverken
bedre eller dårligere end oplevet hos andre.



Jakob Wolffhechel (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Wolffhechel


Dato : 12-06-01 19:16


"nnnn" <nn@nn.nn> wrote in message news:3B25BC00.40901@nn.nn...
> Bent Elting wrote:

[SNIP]

> Du købte noget forældet så TDC er dumme? Interessant logik ...

mon ikke han mener, han er blevet "lokket" / ført bag lyset????? læs gerne
igen, hvis du ikke forstår logikken.

[SNIP]



Anders Ebbesen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ebbesen


Dato : 12-06-01 20:14

"Jakob Wolffhechel" <themuss@it.dk> skrev i en meddelelse
news:9g5m9u$2cmm$1@news.cybercity.dk...
> "nnnn" <nn@nn.nn> wrote in message news:3B25BC00.40901@nn.nn...
> > Bent Elting wrote:
>
> [SNIP]
>
> > Du købte noget forældet så TDC er dumme? Interessant logik ...
>
> mon ikke han mener, han er blevet "lokket" / ført bag lyset????? læs gerne
> igen, hvis du ikke forstår logikken.

Det stod ret tydeligt på de papirer TDC lavede i forbindelse med
selecterudsalgskampagnen, at man ikke kunne forvente at den ville virke
efter år 2002.

--
Anders Vind Ebbesen
Web Developer
http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org



Allan Graa Andersen (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Allan Graa Andersen


Dato : 13-06-01 17:09

hvis du køber TDC / oncables webspeed K2 går du aldrig galt i byen. Det kan
simpelthen ikke fuckes up og det kører pænt op at de leverede hastigheder.

tag lige og kig på www.oncable.dk

har selv oncable K2 og lortet virker bare!

Allan


"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
news:9g5qau$2juj$1@news.cybercity.dk...
> "Jakob Wolffhechel" <themuss@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:9g5m9u$2cmm$1@news.cybercity.dk...
> > "nnnn" <nn@nn.nn> wrote in message news:3B25BC00.40901@nn.nn...
> > > Bent Elting wrote:
> >
> > [SNIP]
> >
> > > Du købte noget forældet så TDC er dumme? Interessant logik ...
> >
> > mon ikke han mener, han er blevet "lokket" / ført bag lyset????? læs
gerne
> > igen, hvis du ikke forstår logikken.
>
> Det stod ret tydeligt på de papirer TDC lavede i forbindelse med
> selecterudsalgskampagnen, at man ikke kunne forvente at den ville virke
> efter år 2002.
>
> --
> Anders Vind Ebbesen
> Web Developer
> http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org
>
>



Michael Ravn (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Michael Ravn


Dato : 13-06-01 19:33

Det ville jeg sikkert også have haft nu, hvis jeg ikke havde boet i
Herlev. Her har det vist lange udsigter.

On Wed, 13 Jun 2001 18:09:29 +0200, "Allan Graa Andersen"
<graa@paradis.dk> wrote:

>hvis du køber TDC / oncables webspeed K2 går du aldrig galt i byen. Det kan
>simpelthen ikke fuckes up og det kører pænt op at de leverede hastigheder.
>
>tag lige og kig på www.oncable.dk
>
>har selv oncable K2 og lortet virker bare!

--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Bjarke Andersen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 12-06-01 08:24

"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> wrote in message
news:3b256674$0$261$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig
finde
> på at købe f.eks. tdc kabelmodem. Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
> forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
> dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
> ikke...)
>
> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?

Masser, problemet er at det altid er dem, der har problemer der kommer frem
i lyset. Alle dem der er tilfredse, gider ikke bruge tid på at give ros.

Har selv NE1 og det funker fint og er tilfreds. Kender 2 der har WebSpeed
som også fungerer fint.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Erik Lundgaard (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Erik Lundgaard


Dato : 12-06-01 08:33

Dit udbrud tyder på, at du måske ikke ved, at TDC har flest kunder, derfor
vil der helt naturligt være en del, der klager. Jeg har haft TDC i mange år,
OK der har skam været problemer ind imellem, men jeg synes deres hotmail er
glimrende. Men der er vel også andre udmærkede udbydere. Derfor kære Bent,
lad dog være med at bruge dem, hvis du på forhånd er modstander.

Kan man ikke lide en Toyota, skal man ikke anskaffe en sådan auto. Man kan
ikke tvinge folk at "elske" en bestemt udbyder.

Erik

----- Original Message -----
From: "Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk>
Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere
Sent: Tuesday, June 12, 2001 2:46 AM
Subject: Lidt OT- Surfers poll


> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig
finde
> på at købe f.eks. tdc kabelmodem. Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
> forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
> dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
> ikke...)
>
> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?
>
>
"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3b256674$0$261$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig
finde
> på at købe f.eks. tdc kabelmodem. Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
> forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
> dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
> ikke...)
>
> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?
>
>



Martin Højriis Krist~ (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 12-06-01 08:39

"Erik Lundgaard" <broerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3b25c61d$0$194$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Kan man ikke lide en Toyota, skal man ikke anskaffe en sådan auto. Man kan
> ikke tvinge folk at "elske" en bestemt udbyder.

Så sandt.
Måske skulle man foreslå en udbydere.religionskrig

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Gregers Petersen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Gregers Petersen


Dato : 12-06-01 09:03

"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> wrote in message
news:3b256674$0$261$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager.

Lille udbyder = Lille kundegruppe = lille utilfredshedsgruppe
Stor udbyder = stor kundegruppe = større utilfredshedsgruppe


> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?

Er utrolig tilfreds med mit Pro@ccess ISDN,
jeg finder deres service meget god.

<Blot en strø-tanke>
Det kunne jo være at det netop er TDC's størrelse, som
ifølge janteloven ikke tillader at de er gode?

Og så er der jo visse elementer, der er hurtigt ude med risene.
</Blot en strø-tanke>


--
MvH

Gregers Petersen

- Jagttiden på supportere: 1/1 til 31/12




Peter B. Juul (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 12-06-01 09:54

"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> writes:

> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer? Ude i byen hører man fandeme
> aldrig andet end klager. Jeg kunne selv i min vildeste fantasi aldrig finde
> på at købe f.eks. tdc kabelmodem.

Jeg synes, at TDC har det med at virke godt og stabilt, når først
tingene er i drift. Og når ting går i hårdknude gør de en god og
seriøs indsats for at bringe dem i orden igen.

Da min Pro@ccess ADSL blev ændret til noget forkert pga. en fælles
fejl[1] og der var problemer med fejlretningen blev linien lagt over i
døgnservice-bunken, hvilket i praksis betyder, at en tekniker får
besked på at få det til at virke lige nu, uanset hvor lang tid det
tager.

I forhold til de rædselshistorier jeg hører om f.eks. Orange ADSL,
hvor folk har mistet deres telefonlinie i over en måned uden at kunne
få rimelige svar på hvornår der sker noget, må jeg sige, at TDC's
service, når tingene går i stykker, er eksemplarisk.

Selve installationen var også problemfri. Der kom en tekniker og
borede, og 20 minutter senere virkede alt.

Det eneste jeg har at udsætte på TDC's service, er at det er noget
hamp at komme igennem til nogen, der faktisk kan hjælpe, når man
ringer. Både halve og hele timer kan det tage. Og forventningen om, at
alle bare kan tage fri "mellem 8.00 og 16.30", når de skal komme på
besøg er heller ikke for smart.

[1] Min arbejdsgiver, Uni-C, bestilte ved en fejl en ny ADSL med
lavere kapacitet og MPLS oven i den eksisterende, og TDC ændrede så
bare den eksisterende til den nye konfiguration uden at advare mig i
tide, hvor de klart burde have spurgt om det kunne være rigtigt, for
det var den aftalte procedure.

> Det sux0r da for vildt. (Jeg har i
> forvejen dummet mig ved at købe en selector af dem. Det er om muligt endnu
> dummere - jeg hjalp dem fandeme af med en forældet Digitv-box. Fatter det
> ikke...)

TDC plejer også at sende breve om forskellige ting, og de skrives
typisk på et letlæseligt dansk. Måske kunne du lære noget....

> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?

Ja, såmænd.

--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed
I speak only 0}._.{0 very Thingish inside you is quite different when it gets
for myself. O/ \O out into the open and has other people looking at it.

Rea721 (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 12-06-01 16:56

"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> skrev

> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?

Ja.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.



Jakob Wolffhechel (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Wolffhechel


Dato : 12-06-01 19:19


"Bent Elting" <bent.elting@teliamail.dk> wrote in message
news:3b256674$0$261$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

[SNIP]

> Er der overhovedet nogen der kan lide tdc?
>

jeg havde ingen problemer med deres DUN tilbage i 97-97... skal ike sige,
hvordan det er nu... mht. om jeg kan lide dem... kan jeg desværre ikke
udtale mig om pt.

/jakob



Rasmus Rosenquist (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus Rosenquist


Dato : 13-06-01 17:15

> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer?

Har pro@ ADSL 256/256 - kører vidunderligt. Havde Pro@ ISDN før - kørte
perfekt. Begge forbindelser - aldrig flowstop, altid hul!!!

Før dette (ca. 1½ år siden), brugte jeg CC og WOL - det var et helvede....

Rasmus



Michael Ravn (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Michael Ravn


Dato : 13-06-01 19:33

On Wed, 13 Jun 2001 18:14:57 +0200, "Rasmus Rosenquist"
<rasmus@fjernrovdyr.dk> wrote:

>> Hvad synes folk om tdc som internet udbyer?
>
>Har pro@ ADSL 256/256 - kører vidunderligt. Havde Pro@ ISDN før - kørte
>perfekt. Begge forbindelser - aldrig flowstop, altid hul!!!
>
>Før dette (ca. 1½ år siden), brugte jeg CC og WOL - det var et helvede....
>
>Rasmus
>
Og hos dem havde du måske et 33,6 eller 56K modem? Så er det svært at
sammenligne.
Her kører WOL fint, af et 56K modem at være.
--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Rasmus Rosenquist (17-06-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus Rosenquist


Dato : 17-06-01 21:01

> Og hos dem havde du måske et 33,6 eller 56K modem? Så er det svært at
> sammenligne.

Nej, jeg kørte med 14.400 hos WOL, og med 28.800 hos CC!!! Dem sammenligner
jeg klart med hhv. ISDN og ADSL - NOT!

Jeg kørte med ISDN hos WOL, CC og hos TDC...

Rasmus



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste