Modem i VPC7
Fra : Steen Uldahl

Dato : 16-01-06 16:06

Jeg har Virtual Pc 7 på min MiniMac med internt modem. Modemet virker
fint hvis jeg faxer fra Mac os 10.4, men faxer jeg fra WindowsXP går det
galt. Windows kan ikke finde det interne modem. Jeg har prøvet alle
muligheder i PC-settings, men lige meget hjælper det.
Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen
Steen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-01-06 19:24

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> writes:

> Kan nogen hjælpe?

Næh, men VPC har egen nyhedsgruppe - microsoft.public.virtualpc - på
msnews.microsoft.com. Der skulle nok være et enkelt guldkorn eller to
på de kanter - om dit problem specifikt er addresseret har jeg ikke
undersøgt.

http://bigfoot.com/~thunderbear