Airport hjælp
Fra : Keld

Dato : 11-01-06 18:31

Har lige købt en ibook g4, som jeg ønsker at få på mit trådløse netværk
"Asus 500 G deluxe" router
Men jeg kan ikke få lov at logge på, nå jeg ønsker at køre med

Authentication Method: radius with 802.1x
WEP Encryption: wep-128 bits.

jeg får denne fejlmeddelse at der tastet forkert password

men jeg godt komme på hvis jeg køre med

Authentication Method: open system or shared key
WEP Encryption: None

Hvad kan problem være ??????????????

KELD

Fra : Keld

Dato : 12-01-06 00:39

Har selv fået løst problemt

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 14-01-06 15:00

Keld <rexman1000@yahoo.dk> wrote:

> Har selv fået løst problemt

Lyst til at dele med gruppen i tilfælde af, at andre får samme eller
lignende problem? :)
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.