<gadgetmode: ON> mp3 mobiltelefon
Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-12-05 15:03

Er der nogen som har haft mulighed for at lytte til fx D600 og W800i
eller andre mp3 telefoner.

Jeg har læst mig varm på W800i, men hvad med D600?

Og spiller de godt sammen med MacOS?

Flemming Rubini

Fra : Bruno

Dato : 20-12-05 16:40

Flemming Rubini wrote:
> Er der nogen som har haft mulighed for at lytte til fx D600 og W800i
> eller andre mp3 telefoner.
>
> Jeg har læst mig varm på W800i, men hvad med D600?

jeg har lyttet på en W800i, den er ok og som altid kunne lyttebøfferne
være bedre. Det synes at være en regel for alt transportabelt udstyr.

> Og spiller de godt sammen med MacOS?

Tvivlsomt. Det kræver vist noget Sony software for at fylde musik på, du
bør læse grundigt på Sony Ericsson hjemmesiden.

Spørg også i dk.teknik.telefoni.mobil og bemærk forøvrigt at der også er
en anden Sony Ericsson på trapperne.

Mvh

Bruno

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-12-05 20:46

In article <43a825cd$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> [...]
> bør læse grundigt på Sony Ericsson hjemmesiden.
>
> Spørg også i dk.teknik.telefoni.mobil og bemærk forøvrigt at der også er

Du kan hente en iTunesMyWalkman som kan synkronisere en iTunes playliste
med telefonen og der findes også et program SyncTunes tror jeg.
Det kan bringes til at fungere men det halter langt efter iPod
integrationen men iTunes.
Telefonen kan fungerer iøvrigt fint med Bluetooth-forbindelse til sync
af kontakter og kalender samt overførsel af billeder mv. Kommer med
USB-kabel som giver adgang til memorystick i telefonen som et USB-stick.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-12-05 23:42

Steen Larsen <slykking.remove@this.gmail.com> wrote:

> Kommer med
> USB-kabel som giver adgang til memorystick i telefonen som et USB-stick.

kan man afspille mp3-filer på telefonen som man har overført via simpel
kopiering a la brug af "usb-stick"? Det er min foretrukne metode.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-12-05 08:34

> [...]

> af kontakter og kalender samt overførsel af billeder mv. Kommer med
> USB-kabel som giver adgang til memorystick i telefonen som et USB-stick.

Tak.

iTuneMyWalkman 0.9:
<http://www.macupdate.com/info.php/id/19372>

Flemming Rubini