Fri diskplads på iPod
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-12-05 19:38

Det er jo bedst at holde lidt fri plads på en harddisk. Gælder det også
på en iPod? Helt konkret er det min kones iPod mini på 4 GB, jeg tænker
på. Hvor meget fri plads, bør man have på harddisken? På iPod skal man
jo ikke bare tænke på hastigheden, men også på strømforbruget, hvis
harddisken skal bruges mere. Gælder der i øvrigt noget lignende på en
iPod shuffle eller en nano, der ikke har harddisk, men flash-RAM?
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS