ASUS V3000 TV-out?
Fra : Just Thorning Blindb~

Dato : 22-01-01 23:46

Hejsa

Jeg har haft dette kort i meget langtid efterhånden, men besluttede mig
så for i efteråret at jeg vil afprøve TV-out funktionaliteten. Som sagt
så gjort - jeg købte et s-video kabel, og vupti det virkede ved første
forsøg. Kort tid derefter gik mit TV desværre i stykker, og mit nye TV
vil kun vise Sort/Hvid ved TV-Out. Jeg har læst mig frem til, at det kan

løses ved at skifte til composite.
Så mit spørgsmål er ganske enkelt, hvordan jeg lettest skifter?
Jeg har lagt et billed i "dk.binaer" af det scarstik jeg har. Jeg har
til
scarstikket tilsluttet et 10m langt S-video kabel.

Venligst
Just

Fra : Suffo

Dato : 23-01-01 00:47

http://come.to/tvout der kan findes to forskellige programmer der er gode
til tvout dog skal du lige finde ud af hvad din tvchip hedder. og programmet
skal stå til pal så skulle det virke. ellers stil dit tvout til pal/g/b/s/f
el. lign. noget med combineret. NTSC som dit gamle fjernsyn nok har
understøttet, er nok ikke understøttet af det nye, men PAL understøttes af
alle typer TV. Held og lykke

jeg havde lignende problem med mit GeForce 2 MX men det hjalp TvTool meget
på.

ps hvis du kører win95/98/98se/me har jeg et program der er freeware af
TvTool (v 4,51) men v 4,8 er kun shareware og afsluttes efter 10 min.. og
det virker ikke med de fleste key generators. med disse programmer fjerner
du også den sorte kant på fjernsynet ved at bruge
o-scan

MVH
Suffo

Fra : OJ

Dato : 23-01-01 10:36

> [...]
> det virker ikke med de fleste key generators. med disse programmer fjerner
> du også den sorte kant på fjernsynet ved at bruge

Kan du evt. uppe v.4.51 til dk.binaer?? Har samme prob. og kan ikke finde
4.51.

OJ