Sfotanet har skiftet mit abbonnement!
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 10:39

Hej,

jeg så da jeg loggede ind i dag at jeg har skiftet fra flatrate til
flexrate!

Jeg har allederede brugt over halvdelen af mit forbrug idet jeg har en
større download i gang. Og jeg kan ikke kontakte dem på helligdage!

Hvad skal jeg gøre i min situation? Kan jeg bryde grænsen uden at skulle
risikere at skulle betale ekstra i min situation?

Jeg har, som sagt, en større download i gang. Og jeg skulle helst have
afsluttet den i dag og jeg er lang fra færdig.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 01-01-06 10:45

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> Hvad skal jeg gøre i min situation? Kan jeg bryde grænsen uden at skulle
> risikere at skulle betale ekstra i min situation?

Jeg ville nok få fat i supporten så hurtigt det kan lade sig gøre.

--
Allan Joergensen

"I must excise that bunion," Tom's doctor said callously.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 10:47

Jeg kan se jeg har fået post mens jeg har været væk på juleferie hvor der
står en "bekræftigelse" at jeg vil skifte til flexrate per 1/1. Hulk!

Hvad hulen er det? Jeg har sgu' ikke skiftet.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-06 12:45

Thomas Jespersen wrote:
> Hvad hulen er det? Jeg har sgu' ikke skiftet.

Hvis du ikke selv har bestilt det, så er det vel bare, at ringe eller skrive
til Stofanet og få en forklaring - der er jo nok ikke andre, der kan
forklare, hvad Stofanet laver

Jan

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 12:53

On Sun, 1 Jan 2006 12:44:33 +0100, Jan Vestergaard wrote:

> Hvis du ikke selv har bestilt det, så er det vel bare, at ringe eller skrive
> til Stofanet og få en forklaring - der er jo nok ikke andre, der kan
> forklare, hvad Stofanet laver

Nej, men mit spørgsmål var snarere om der var andre der havde oplevet det,
og om jeg kunne risikere ekstra afgifter hvis jeg henter den download jeg
gerne skulle hente hjem i dag (har kørt siden i går). Jeg har allerede
brugt over halvdelen af mit 5 GB forbrug på en dag :)

Stofa har som sagt lukket i dag, og det var i dag jeg gerne skulle have
svaret :(

Fra : rEh

Dato : 01-01-06 14:11

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> brugt over halvdelen af mit 5 GB forbrug på en dag :)
>
> Stofa har som sagt lukket i dag, og det var i dag jeg gerne skulle have
tålmodighed

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-06 17:48

Thomas Jespersen skrev:

>Stofa har som sagt lukket i dag, og det var i dag jeg gerne skulle have
>svaret :(

Har du prøvet i de interne telia-/stofanetgrupper?

Du må jo også ha' adgang til deres newsesrver, selvom du bruger
Sunsite her.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-01-06 20:21

Thomas Jespersen skrev:

> Jeg kan se jeg har fået post mens jeg har været væk på juleferie hvor der
> står en "bekræftigelse" at jeg vil skifte til flexrate per 1/1. Hulk!

> Hvad hulen er det? Jeg har sgu' ikke skiftet.

Er det helt udelukket at der er en 'ven' der har lavet nytårsspas
med dig? Spørgsmålet er altså om andre har kunnet få adgang til
computeren eller evt. kender dit kodeord?

--
Bertel

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 20:20

On Sun, 1 Jan 2006 20:21:27 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Er det helt udelukket at der er en 'ven' der har lavet nytårsspas
> med dig? Spørgsmålet er altså om andre har kunnet få adgang til
> computeren eller evt. kender dit kodeord?

Det skal jeg ikke kunne udelukke. Nu vil jeg vente med min download til i
morgen formiddag og så ringe til dem (Stofa) for at få det lavet om i en
fart. Jeg forbruger 5GB så let som ingenting :)