Danske Internet, erfaringer søges
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 13:31

Jeg kan se at Danske Internet er tilgængeligt i en by i nærheden af hvor jeg
bor.
Jeg søger derfor erfaringer fra andre der benytter sig af dem.

http://www.danskeinternet.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 14:29

<K.> skrev i en meddelelse news:2dSdnSviyuaGSi7eRVnyhw@giganews.com...
> Jeg kan se at Danske Internet er tilgængeligt i en by i nærheden af hvor
> jeg bor.
> Jeg søger derfor erfaringer fra andre der benytter sig af dem.
>
> http://www.danskeinternet.dk/

Bryder mig ikke meget om den generelle uprofessionelle måde deres
produktblad og betingelser er skrevet på.
http://tilmelding.danskeinternet.dk/pdf/produktblad%20og%20betingelser.pdf
Og at de på deres side bruger udtryk som ''latterligt billigt'', virker ikke
så godt på mig.

Jeg kan slet ikke lide dette:
''Vi forbeholder os ret til at administrere

båndbredden og eventuelt begrænse hastigheden eller helt at afbryde
forbindelsen,

hvis vi konstaterer voldsom trafik, der overtræder anbefalingerne

for Fairshare og god skik på Internettet, såkaldt Netetikette. Det betyder
også,

at der ikke må installeres server til fildeling (Peer-to-Peer trafik) uden
Danske Internets tilladelse.

Hos Danske Internet får du trådløst Internet til absolut bedste betingelser
og pris.''

Hvad er ''voldsom trafik''?

Er det f.eks. at jeg henter op til 25 gig. om måneden via min betalings
nyhedsserver?

Og jeg kan ikke hente filer fra Bittorrent?

Jeg kan heller ikke få øje på om man egentlig får en offentlig ip, og om man
kan få en fast.

De er ikke på arbejde i dag, pga. vejret, derfor kan jeg ikke få svar fra
dem, så jeg er stadig meget interesseret i andres meninger og erfaringer.