Cph-Metronet: Ændret oprettelsespris?
Fra : per

Dato : 14-12-05 10:41

Jeg bestilte total-light8 hos Cph-Metronet d. 9.12.2005. Jeg mener, at da
jeg bestilte stod der at oprettelsesprisen var 595 kr uden fastnettelefon,
men nu ser jeg at der står 2090 og det står der faktisk også på min
bekræftelse.
Er det mig der har sovet??
Eller har de ændret oprettelsesprisen?

mvh per

Fra : Sune

Dato : 14-12-05 10:51

On Wed, 14 Dec 2005 10:40:53 +0100, "per" <falskadrPer@tiscali.dk> wrote:

>Jeg bestilte total-light8

Light er navnet på deres erhvervsprodukt.
Privatproduktet hedder ADSL.

>Er det mig der har sovet??

Ja.

>Eller har de ændret oprettelsesprisen?

Nej.

Mvh
Sune

Fra : per

Dato : 14-12-05 11:27

Sune wrote:

> Ja.

Ja, jeg har sovet - dog må jeg sige, at sitet er opbygget sådan, at man ikke
umiddelbart opdager at man er på gale veje, medmindre man husker forskel på
navnene på abonnementstyperne.
Det kan så være, at jeg ikke kan få adsl8, som er privatabonnementet, for
det kan man tilsyneladende ikke vælge, når man ikke har fastnettelefon!
Har skrevet og opsagt og bedt om ændring til adsl8 via email.

mvh per

Fra : Sune

Dato : 14-12-05 12:31

On Wed, 14 Dec 2005 11:26:49 +0100, "per" <falskadrPer@tiscali.dk> wrote:

>Det kan så være, at jeg ikke kan få adsl8, som er privatabonnementet, for
>det kan man tilsyneladende ikke vælge, når man ikke har fastnettelefon!

Jo man kan.

http://order.cph-metronet.dk/Webpages/ADSL-CPH/numberLookup.aspx

Mvh
Sune

Fra : per

Dato : 14-12-05 13:08

Sune wrote:

> Jo man kan.
>
> http://order.cph-metronet.dk/Webpages/ADSL-CPH/numberLookup.aspx

Du har ret i, at hvis man går igennem dit link ovenfor, så kan man!
MEN hvis du går den vej jeg har gået kan man ikke.
Og dog - opdager nu, at der er 2 forskellige "Køb direkte online"-knapper
til henholdsvis privat og erhverv, selvom jeg har valgt 'bestil' under
'privat', og den jeg valgte hørte så til erherv. Måske er jeg ikke så kvik
som jeg burde være, men jeg vil dog tillade mig at mene, at flowet og
designet er kritisabelt.

Iøvrigt står der forskellige priser på oprettelsen af erhverv (1995 / 2070)!
Så der er nok behov for en opstramning af vedligeholdelse og design af dette
site!!

mvh per

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-12-05 19:12

per wrote:

> [...]
> for det kan man tilsyneladende ikke vælge, når man ikke har
> fastnettelefon! Har skrevet og opsagt og bedt om ændring til adsl8 via

Du har ret til at afbestille (tele)produktet inden for 14 dage efter
bestilling, så længe det ikke er taget i brug. Så vidt jeg husker.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : per

Dato : 16-12-05 20:13

Jeppe Seidelin Dam wrote:

> Du har ret til at afbestille (tele)produktet inden for 14 dage efter
> bestilling, så længe det ikke er taget i brug. Så vidt jeg husker.
>
> mvh
> Jeppe Seidelin Dam

Ja, og det er jo præcis det jeg har gjort!
Desværre har jeg ikke fået nogen bekræftelse. I betingelserne står der, at
man kan opsige både pr. post og mail, men intet om, at man får en
bekræftelse!

mvh per