betalings-newsserver med binære grupper - ~
Fra : -=JF=- arb

Dato : 12-12-05 10:51

Hej gruppe.

Jeg søger en god stabil betalings-server hvor jeg kan trække primært danske
binære nyhedsgrupper...

Hvad er prislejet, hvem kan anbefales - og hvem skal man holde sig fra?

På forhånd tak!
Mvh John

Fra : Janner

Dato : 12-12-05 12:40

nyhedsgrupper...

> Hvad er prislejet, hvem kan anbefales - og hvem skal man holde sig fra?
>
> På forhånd tak!
> Mvh John

www.usenetserver.com er ablolut anbefalelses værdigt .. du kan "signe op for
en trial" og teste den

Fra : Allan Joergensen

Dato : 12-12-05 12:53

Janner <noway@jose.cum> wrote:

> www.usenetserver.com er ablolut anbefalelses værdigt .. du kan "signe op for
> en trial" og teste den

Deres retention og hastighed er god, og prisen er ikke voldsom, men jeg
savner en del af de features som Easynews.com har.

Allan Joergensen

"A knavish tagline sleeps in a foolish ear." -- Tagspeare

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-05 16:18

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> wrote in message
> nyhedsgrupper...

> www.usenetserver.com er ablolut anbefalelses værdigt .. du kan "signe op
> for en trial" og teste den

Den bliver ved med at sige "Customer could not be added for the following
reason: Invalid rogers email account." har prøvet 3 email adresser

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-05 00:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> Den bliver ved med at sige "Customer could not be added for the following
> reason: Invalid rogers email account." har prøvet 3 email adresser

Okay det jo klart.. fattede ikke lige det med roger users.... Nårr men
prøvede lige deres trial.. de er sku blevet noget bedre end fra et år siden
ca..... Der kørte usenetserver.com ikke ret godt.

Fra : Martin Schou

Dato : 12-12-05 13:40

www.newshosting.com bruger jeg selv
hilsen Martin

Fra : S.V.

Dato : 12-12-05 18:15

Hvad med www.giganews.com ?

De har en ganske udemærket retention

Mvh.

Stephan

Fra : -=JF=- arb

Dato : 19-12-05 15:12

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en god stabil betalings-server hvor jeg kan trække primært
> danske binære nyhedsgrupper...

Tak for svarene!

Er nu blevet on/off-bruger på usenetserver.com, og benytter mig
lejlighedsvis af deres 3-døgns 'tilbud'

Mvh John