Arrownet-Aplus newsfwwd nede?
Fra : -=JF=- priv

Dato : 11-12-05 09:17

Hej!

Mit newsfeed fra Arrownet er gået helt i stå... Ingen nye indlæg siden 9/12,
med undtagelse af et par binære grupper som tilsyneladende har et fint
feed...

Er der andre Arrownet-brugere der oplever det samme?

Mvh John

Fra : Ole Pagh

Dato : 11-12-05 09:34

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fint feed...
>
> Er der andre Arrownet-brugere der oplever det samme?

Jeps. Det samme her.
Jeg skrev til dem og fejlmeldte i går eftermiddags, men har hidtil intet
hørt fra dem.

--
hilsen Ole

Fra : -=JF=- priv

Dato : 11-12-05 09:42

"Ole Pagh" <ole@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Jeps. Det samme her.
> Jeg skrev til dem og fejlmeldte i går eftermiddags, men har hidtil intet
> hørt fra dem.

Næh... De er ikke verdensmestre i hurtige svar

Hvilken adresse skrev du til, for så vil jeg da også sende en fejlmelding
efter dem - og håbe at rigtigt mange flere gør det!

Mvh John

Fra : Ole Pagh

Dato : 11-12-05 09:50

> [...]
>
> Hvilken adresse skrev du til, for så vil jeg da også sende en fejlmelding
> efter dem - og håbe at rigtigt mange flere gør det!

Jeg gik ind på deres hjemmeside: aplus.dk > kundeservice > kontaktforular >
(type. fejlmelding).
http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=513

og udfyldte den.

De har også en email: "kundeservice snabela arrownet punktum dk"

--
hilsen Ole

Fra : -=JF=- priv

Dato : 11-12-05 09:59

> Jeg gik ind på deres hjemmeside: aplus.dk > kundeservice > kontaktforular
> http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=513

Der var jeg inde i går for at fejlmelde news, og høre hvornår de havde tænkt
som at levede den lovede fordobling af hastigheden, men man skal indtaste
sit kundenr. og det kan jeg ikke finde pt. (er ved at bygge om, så det meste
er pakket væk

> De har også en email: "kundeservice snabela arrownet punktum dk"

Den bruger jeg... Tak skal du ha'

Mvh John

Fra : Ole Pagh

Dato : 11-12-05 17:05

John, har du fået svar ?

Der er, søndag eftermiddag, kl 17:00 stadig ingen opdateringer her.

Andre der kan oplyse noget ?

--
hilsen Ole

Fra : -=JF=- priv

Dato : 11-12-05 18:22

> John, har du fået svar ?

Ikke en lyd - men det er nu ikke unormalt at der gan gå + en dag med et
svar.

> Der er, søndag eftermiddag, kl 17:00 stadig ingen opdateringer her.

Ditto her... Godt at man har Sunsite

Mvh John

Fra : Ole Pagh

Dato : 11-12-05 10:00

> [...]
> http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=513
>
> og udfyldte den.
>
> De har også en email: "kundeservice snabela arrownet punktum dk"

Yderligere skulle de være på pinden for henvendelser hverdage 9-22 og i
weekends 12-20 på tlf: 6912 1212
og med en mailadr: "arrownet snabela aplus punktum dk"

--
hilsen Ole

Fra : -=JF=- priv

Dato : 12-12-05 23:01

Så er der igen gang i news fra news.arrownet.dk.

Jeg kontaktede supporten pr mail og gjorde opmærksom på at der ikke var
noget newsfeed... Ca. 1.5 døgn senere kom svaret - og jeg citerer: "Mener du
vores news server eller?"

DOOOH

Mvh John

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-12-05 23:24

-=JF=- priv wrote:
> [...]
> noget newsfeed... Ca. 1.5 døgn senere kom svaret - og jeg citerer: "Mener du

Jamen, hvis ikke du har skrevet "er der p.t. problemer med newsfeed fra
news.arrownet.dk" og bare har skrevet "Er der problemer med newsfeed?" -
så ville jeg såmænd også have spurgt ind til hvilken server du taler om.

> Mvh John

Lars B

Fra : -=JF=- priv

Dato : 12-12-05 23:55

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, hvis ikke du har skrevet "er der p.t. problemer med newsfeed fra
> news.arrownet.dk" og bare har skrevet "Er der problemer med newsfeed?" -
> så ville jeg såmænd også have spurgt ind til hvilken server du taler om.

De har kun én newsserver, så der er såmænd ikke så meget at gå fejl af

Fra : Dino

Dato : 13-12-05 01:06

Den 12-12 2005 skrev -=JF=- priv i dk.edb.internet.udbydere:

> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> De har kun én newsserver, så der er såmænd ikke så meget at gå fejl
> af

Nej, de har ikke nogen newsserver, de køber fra byen Amsterdam.

12/13/05 00:32:40 dns news.arrownet.dk
Canonical name: nf1.news-service.com
Aliases:
news.arrownet.dk
tsystems.news-service.com
Addresses:
195.114.231.57

12/13/05 00:33:15 whois 195.114.231.57@whois.geektools.com
whois -h whois.geektools.com 195.114.231.57 ...

inetnum: 195.114.228.0 - 195.114.231.255
descr: Support Net
descr: The Netherlands
country: NL
rev-srv: ns2.support.nl
rev-srv: ns4.support.nl

address: Support Net bv
address: Kruislaan 402
address: NL-1098 SM Amsterdam
address: The Netherlands
phone: +31 20-5979797
fax-no: +31 20-5979798
remarks: trouble: 24 Hour Call +31-20-5979799
remarks: trouble: Abuse complaints to abuse@support.net
remarks: --------------------------------------------------
remarks: Network issues to: noc@support.net
remarks: Peering requests to: peering@support.net
remarks: Abuse/spam notifications to: abuse@support.net
remarks: --------------------------------------------------

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-12-05 17:49

-=JF=- priv wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> De har kun én newsserver, så der er såmænd ikke så meget at gå fejl af

Men jeg ved at der findes andre tilgængelige newsservere at få sit feed
fra, så jeg vil se det som min forbannede pligt at få dig til at uddybe :)

Lars B