2 mbit flatrate
Fra : maxtor

Dato : 07-12-05 20:30

Hej!

Er der nogle som har hørt rygter om Stofa/telia vil udbyde 2 mbit flatrate?
Er nemlig begyndt at abonnere på sputnik og der er 1 mbit langt fra nok
desværre
Hvis der ikke sker noget inden 31.12.2005 bliver man jo nok nødt til at
vælge et alternativt selskab aka Cybercity.

Og nej stofas 4mbit er for dyr - 1 times nettv på sputnik svarer ca. til 6-
700 mb.

Fra : FLEXMAN

Dato : 07-12-05 21:45

Jeg mener da at Stofa har mbit flatrate via adsl

Fra : maxtor

Dato : 07-12-05 22:52

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-12-05 05:37

On 07 Dec 2005 19:30:27 GMT, maxtor <e@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vælge et alternativt selskab aka Cybercity.
>
>Og nej stofas 4mbit er for dyr - 1 times nettv på sputnik svarer ca. til 6-

Jeg ville da skifte til Cybercity, hvis jeg var dig - her får du de 2
Mbit 30 kr. billigere pr. måned end Stofenets 1 Mbit. Der er vist
gratis oprettelse i øjeblikket.