TPtest 3
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-12-05 17:36

Hejsa

Jeg har et problem med TPtest 3

Har for det meste altid problemer med at programmet siger når jeg
starter det op og den søger efter "master.tst.dk" "fejl, serlisten
ikke tilgængelig" og når jeg går ind i advanceret og taster en anden
server "fejl 2002 testen fejlede, testforløb udløb"

hvad kan der være galt, fatter det simpelhen ikke, enkelte gange har
jeg dog godt kunen få hul igennem. men nogen der kan give en guide til
at indsætte flere testservere rundtg om i verdenen, hvis der er andre
end til sverige og danmark?

Fra : Per

Dato : 06-12-05 15:41

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej´

Jeg bruger samme program.
Og det er min erfaring at det "kun" virker i dagtimerne - altså i
åbningstiden, hvis du forstår.

Jeg oplever også tit, at det ikke virker - så du er ikke den eneste.
Programmet virkede da jeg skrev denne meddelelse.

/Per

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-12-05 15:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev

hvad kan der være galt, fatter det simpelhen ikke, enkelte gange har
jeg dog godt kunen få hul igennem. men nogen der kan give en guide til

Læs deres FAQ, der er svar på dit spørgsmål.

Claus

Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-12-05 12:22

[...]

Når jeg har haft problemer har det været firewallen der har spærret.

Svend