Virtual Private Server m/Linux
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-12-05 20:09

Hej gruppe

Kan nogen her pege på et sted hvor jeg kan leje en vserver placeret i
Europa (gerne Skandinavien eller Tyskland), hvor jeg kan vælge Debian
eller Ubuntu Linux.

Jeg forestiller mig følgende mindstekrav:

· Fuld root-adgang
· Shell-access (SSH)
· Min. 10 GiB lagerplads
· Trafik i størrelsesordenen 20 GiB/måned
· Min. 1 offentlig IP-adresse med valgfri rDNS

Der skal være åbent for alle porte, og jeg skal selv kunne installere
programmer som var det min egen server. Der skal ikke nødvendigvis
kunne hostes porno. Ipv6 et plus.

Nogen gode råd til hvad jeg ellers bør kigge efter?

På forhånd tak.

Mvh,

// Klaus

PS: FUT sat til d.e.i.u.webhotel i mangel af bedre egnet gruppe.
--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/