Arto ?
Fra : usenet

Dato : 03-12-05 18:53

hejsa,
Er ikke helt klar over om jeg har ramt rigtigt?
Anyways.
Er der nogen af jer der er brugere af arto.dk?
Min datter har en vip profil.
Vi har nu for anden gang modtaget en mobilregning hvor arto har trukket
180,- for indholdsbestemte sms'er? Vi aner ikke hvad det er for og kan ikke
komme i kontakt med arto.

Nogen der har samme problem og evt. et nummer hvor vi kontakte arto??

/Dan

Fra : ShutEye

Dato : 03-12-05 20:03

> [...]
> arto.
>
> Nogen der har samme problem og evt. et nummer hvor vi kontakte arto??

SMS'er? Er det her overhovedet den rigtige gruppe?

Fra : usenet

Dato : 03-12-05 21:07

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> SMS'er? Er det her overhovedet den rigtige gruppe?
ja det tror jeg, da det jo er et community for børn/unge hvor man åbenbart
kan købe tillægsydelser via bl.a sms.

/Dan

Fra : Rander

Dato : 03-12-05 23:05

Sat, 3 Dec 2005 21:06:51 +0100 brugte usenet 23 linier på at fortælle dette
til dk.edb.internet.udbydere:

>ja det tror jeg, da det jo er et community for børn/unge hvor man åbenbart
>kan købe tillægsydelser via bl.a sms.

Øhhh... Hvad snakker du om? Det her er en nyhedsgruppe til diskussion af
internet-udbydere.

Dit spørgsmål handler vist mere om mobiltelefoner, og så ville det nok
passe bedre i dk.teknik.telefoni.mobil...

http://rander.dk (temporarily down!)

Forskerne har opdaget at chokolade får hjernen til at reagere på samme måde som
marijuana. Forskerne har tilmed opdaget andre ligheder mellem de to ting. Men de
kan ikke komme i tanke om, hvad det er. (Matt Lauer)

Fra : usenet

Dato : 04-12-05 00:06

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dit spørgsmål handler vist mere om mobiltelefoner, og så ville det nok
> passe bedre i dk.teknik.telefoni.mobil...

Nej, det handler om en udbyder af et community for børn/unge som tager
betaling for nogle services uden at brugeren har fået det at vide.
At det så i vores tilfælde bliver trukket via sms regningen er noget andet.
Jeg ville blot have fat i et telefonnummer jeg kunne ringe og det har jeg
fået.
Derudover kunne det jo være at andre havde oplevet det samme med denne
udbyder.

/Dan

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 04-12-05 12:49

On Sun, 4 Dec 2005 00:05:55 +0100, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote:

> [...]
>fået.
>Derudover kunne det jo være at andre havde oplevet det samme med denne

Det gør dem jo ikke til internetudbyder....

Fra : usenet

Dato : 04-12-05 12:53

"Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org>
skrev i en meddelelse news:vrl5p1h08lo26s3pa20toduclmfdl3e2g4@4ax.com...

> Det gør dem jo ikke til internetudbyder....

Ved du hvad?, ...du har ret jeg har ramt lidt forkert grp. skulle nok have
været webudbyder istedet.

Nå ok better luck next time

/Dan

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-12-05 12:00

Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org wrote:

> Det gør dem jo ikke til internetudbyder....

Det er rent flueknepning..

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

Fra : Kristian Knigge

Dato : 25-12-05 11:04

- Helt enig

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-12-05 20:24

> Min datter har en vip profil.
> Vi har nu for anden gang modtaget en mobilregning hvor arto har trukket
> 180,- for indholdsbestemte sms'er?

Har i prøvet http://www.arto.dk/support/support.asp ?

Ellers er Arto ejet af Freeway ApS,

tlf: 87 25 01 10
support: 33 89 00 00

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : usenet

Dato : 03-12-05 21:08

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Har i prøvet http://www.arto.dk/support/support.asp ?

har prøvet deres support uden held endnu.
Prøver telefonisk mandag.

Takker
/Dan

ps. hvor fandt du tlf. numret??