Jeg kan ikke få FTP til at fungere
Fra : Monty

Dato : 02-12-05 11:17

Jeg har lavet en hjemmeside men kan ikke få åbne igennem til TDC. Nogen der
kan fortælle mig hvordan det skal gøres?

Jeg har prøvet via browser med ftp://home20.inet.tele.dk/ og den henter
også indholdet af mapperne men så timeout.
Jeg har prøvet med WS og samme problem.

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert?

Monty

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-05 16:16

Monty skrev:

>Jeg har prøvet via browser med ftp://home20.inet.tele.dk/ og den henter
>også indholdet af mapperne men så timeout.

Normalt vil det skulle være home20-upload.inet.tele.dk
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Anon

Dato : 02-12-05 21:35

Monty wrote:
> Jeg har prøvet via browser med ftp://home20.inet.tele.dk/ og den henter
> også indholdet af mapperne men så timeout.
> Jeg har prøvet med WS og samme problem.

Har du prøvet at skifte til Passiv FTP?

Anon

Fra : Monty

Dato : 03-12-05 00:17

"Anon" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at skifte til Passiv FTP?

Hvor gør jeg lige det henne?

Monty

Fra : Anon

Dato : 03-12-05 02:02

Monty wrote:
> Hvor gør jeg lige det henne?

I Explorer:
Tools | Internet Options | Advanced | Use Passive FTP

I WS:
??

Anon