Er det kun CC der udbyder uden fastnet tlf~
Fra : Ubbe

Dato : 01-12-05 14:48

Jeg vil opsige min TDC fastnet telefon og i den forbindelse skal jeg have
fundet en ny internet udbyder, da jeg også har TDC. Jeg spurgte så CC, da
jeg ved, at de tilbyder uden fastnet men den laveste hastighed er 2Mbit til
369 kr. eller noget i den stil og det er alt for meget til mit forbrug. Lige
p.t. har jeg en 256/128Kbit og det er fint til mig.

Findes der andre landsdækkende udbydere, som der tilbyder uden fastnet? Jeg
bor i et lille landområde i vestjylland og der er ikke trådløs dækning eller
andre antenneforeninger.

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-12-05 16:03

Ubbe wrote:

> [...]
> til 369 kr. eller noget i den stil og det er alt for meget til mit
> forbrug. Lige p.t. har jeg en 256/128Kbit og det er fint til mig.

Det kan jeg ikke forstå fordi Cybercity reklamerer med internet + tlf
for 298 kr pr måned. Se www.cybercity.dk

Martin.

Fra : Ubbe

Dato : 01-12-05 16:17

> Jeg spurgte så CC, da
>
> Det kan jeg ikke forstå fordi Cybercity reklamerer med internet + tlf
> for 298 kr pr måned. Se www.cybercity.dk

Tjooo, men når man bor ude ved plovfugerne, så har man ikke helt de samme
muligheder som hvis man f.eks. bor i København. CC sagde, at det var den
mindste hastighed jeg kunne få.

Fra : Karsten

Dato : 01-12-05 21:37

"Ubbe" <gubbi@REMOVE.hotmaill.com>skrev:

>Findes der andre landsdækkende udbydere, som der tilbyder uden fastnet? Jeg
>bor i et lille landområde i vestjylland og der er ikke trådløs dækning eller
>andre antenneforeninger.

hej Ubbe-
jo jo, der findes da www.struer.net her i vestjylland,
de kører på de fleste centraler med deres eget udstyr
så man ikke behøver tdc fastnet !
jeg kan kun anbefale dem, det kører til UG
så prøv at klikke ind på dem og undersøg om de
dækker dit område og kan "nå" ud til dig--
mvh. Karsten

Fra : Ubbe

Dato : 02-12-05 10:36

> [...]
> jeg kan kun anbefale dem, det kører til UG
> så prøv at klikke ind på dem og undersøg om de
> dækker dit område og kan "nå" ud til dig--

Tak for forslaget, men desværre dækker de ikke i mit område.