Ip-telefoni - tdc
Fra : twinie

Dato : 29-11-05 17:36

Hej,

Er der nogen der ved, hvornår TDC vil begynde at udbyde IP-telefoni til
private? I flg. deres hjemmeside, får de da snart travlt, hvis de skal
opfylde deres løfter....

citat:
Bredbåndstelefoni
TDC tilbyder på nuværende tidspunkt ikke bredbåndstelefoni til privatkunder.
Vi har ventet med at lancere bredbåndstelefoni, indtil vi teknisk kan sikre,
at vores kunder får en god oplevelse. Det kan vi nu, og vi tester for tiden
bredbåndstelefoni, som vi vil tilbyde i løbet af 2005.

Fundet på linket: http://privat.tdc.dk/telefoni/ip/

mvh Jette Jørgensen.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 29-11-05 17:55

"twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved, hvornår TDC vil begynde at udbyde IP-telefoni til
> private? I flg. deres hjemmeside, får de da snart travlt, hvis de skal
> opfylde deres løfter....

Den slags præcise datoer bliver naturligvis holdt tæt ind til kroppen af
konkurrencehensyn. Hennning Dyremose har offentligt talt om "inden jul", så
det er nok det tætteste du kommer på et officielt svar.
--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC"