Erfaringer med clearwire søges ??
Fra : Jakob

Dato : 28-11-05 11:29

Jeg vil bare lige høre om der er nogen her i gruppen som har erfaringer
med clearwires forbindelser i odense ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Preben x

Dato : 28-11-05 23:22

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bare lige høre om der er nogen her i gruppen som har erfaringer
> med clearwires forbindelser i odense ??

Du er måske den første Clearwirebruger i Odense?

Hvis du har læst her i gruppen i de sidste 14 dage har du læst om de første
erfaringer her i Kbh. Jeg kan ikke se nogen grund for at de samme ting ikke
også gælder i Odense....

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-11-05 11:02

Preben x skrev:

> Hvis du har læst her i gruppen i de sidste 14 dage har du læst om de første
> erfaringer her i Kbh. Jeg kan ikke se nogen grund for at de samme ting ikke
> også gælder i Odense....

Det kan jeg. Stofanet har f.eks. hele tiden kørt hammerstabilt i
Horsens, mens Ålborg har haft et mylder af problemer med det.

--
Bertel

Fra : Preben x

Dato : 29-11-05 17:55

> Det kan jeg. Stofanet har f.eks. hele tiden kørt hammerstabilt i
> Horsens, mens Ålborg har haft et mylder af problemer med det.
>
> --

Stofanet og clearwire er to vidt forskellige teknik. Prøv og læs på
www.clearwire.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-11-05 21:51

Preben x wrote:

> Stofanet og clearwire er to vidt forskellige teknik. Prøv og læs på
> www.clearwire.dk

Jojo, men derfor er det ikke forkert at sige, at fordi det virker
superbt et sted, så gør det det ikke nødvendigvis alle steder.

Lars B

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-12-05 11:41

"Preben x" <nospam@-----.dk> wrote in message

> Stofanet og clearwire er to vidt forskellige teknik. Prøv og læs på
> www.clearwire.dk

Tror godt at Bertel ved forskellen - men stadig har han jo stadig ret..

Fra : Henrik H.H.

Dato : 17-12-05 18:53

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> Jeg vil bare lige høre om der er nogen her i gruppen som har
> [...]

Hej Jakob

Jeg har haft Clearwire i lidt over en uge nu. Modtog boksen 3
arbejdsdage efter bestillingen. Jeg bor på Kløvervænget (på OUHs
område), og her har signalet været fint. Det har kørt stabilt i den
uge, jeg har haft det. På baggrund af mine erfaringer indtil videre
kan jeg kun anbefale det.

Vh.

Henrik