Problemer med Stofanet i Horsens
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-11-05 18:57

Hej alle

I dag er det tungt at komme på nettet. News og mail fungerer fint
nok, men browseropslag tager en borgerkrig og giver bare fejl.
Det går som regel bedre anden gang man forsøger.

Jeg har tjekket staussiden hvor der ikke står noget. Er der andre
der oplever det samme?

--
Bertel

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-11-05 22:54

Bertel Lund Hansen wrote:
> [...]
> Det går som regel bedre anden gang man forsøger.
>
> Jeg har tjekket staussiden hvor der ikke står noget. Er der andre

Hmm, jeg har hørt fra en enkelt anden, der har nævnt noget lignende, og
det kunne lyde som en DNS problem af en art - tillad mig at undersøge
det lidt.

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-11-05 23:07

Bertel Lund Hansen wrote:
> [...]
> Det går som regel bedre anden gang man forsøger.
>
> Jeg har tjekket staussiden hvor der ikke står noget. Er der andre

Så, så tror jeg trængslerne er over.

Lars B

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-11-05 23:40

Lars Jensen skrev:

> Så, så tror jeg trængslerne er over.

Ja tak, det hjalp.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 13:00

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Så, så tror jeg trængslerne er over.

Hej. Af nysgerrighed - arb. ved Telia/Stofa (det kunne lyde som om, du har
løst problemet)?