Nogle der har problemer med StofaNet? ...p~
Fra : Linda

Dato : 25-11-05 20:46

Hej

Det kan godt være det er off-topic, men jeg kan ikke komme ind på Telia
Stofas nyhedsserver, idet det er umuligt at logge på Stofa, og hvis man
endelig kommer ind tager det ca. 20 min. at hente en simpel side. Heldigvis
har jeg et gammelt 56 K modem, som er et lyn ift. Stofa. Jeg bor i Aalborg
området, og vil meget gerne høre, hvis der er nogle der har samme problem -
eller evt. kender til en status-side, hvor der evt. står noget om, hvorvidt
de er klar over det eller ej. Har været inde på www.stofanet.dk men der er
intet at finde. På forhånd tak.

Mvh
Linda

Fra : Allan Joergensen

Dato : 25-11-05 21:49

Linda <nospamthanks@nospamthanks.com> wrote:

> [...]
> eller evt. kender til en status-side, hvor der evt. står noget om, hvorvidt

Spurgte du Google?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=stofanet+driftstatus&btnI=Jeg+f%C3%B8ler+mig+heldig&meta=

--
Allan Joergensen

"I `desire' you to stop singing!" Tom Servo