Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hitman
Fra : John Kluge

Dato : 22-01-01 21:47

Hej

Jeg har et HELIOS 3D-voodoo 4mb edo dram. Når jeg prøver at spille "HITMAN"
går der ged i farverne, og spillet går ned.
Så ville jeg købe et nyt grafikkort, men da jeg kun har PCI slots var det
mindste kort, jeg fandt, på 32 mb og jeg fik fortalt at min computer ikke
kunne trække det.(En AMD K6-2 350 mz og 64 mb ram)
Er der nogle der ved hvad jeg skal købe for et grafikkort som min maskine
kan klarer og som vil få Hitman til at kører ordentligt?

Hilsen
John

Fra : Suffo

Dato : 23-01-01 00:56

TNT-1 16 mb PCI skulle kunne køre og så kan du nok godt trække de nyere spil
også, og søg efter et ASUS da de er bare bedst.

MVH
Suffo

Fra : Tobias Toft

Dato : 23-01-01 17:26

Jeg har et Voodoo2 12mb til 3D og et ældre ATI RageIIc til 2D, der fungerer
Hitman udemærket uden hakker i en opløsning på 800x600x32. Min computer er
en:
450Mhz
192Mb ram
Du burde kunne få et brugt Voodoo2 12mb til en 300-500 kr. på fx qxl.dk
/Toft

Fra : Fear

Dato : 23-01-01 20:05

jeg har en cel500 og v3 og der hakker det af helvede til.
Men det kan være dine øjne har en maks frekvens på 20hz :)

Fra : Tobias Toft

Dato : 24-01-01 14:28

Ellers er K6-2 3Dnow! bare bedre... :)
/Toft

Fra : SoS

Dato : 24-01-01 16:22

Hehe hverken celery eller k6-2 serien er noget at skrive hjem om.
Og Tobias hvordan får du dit v2 til at køre i 32 bit farver ??

SoS

Fra : Tobias Toft

Dato : 24-01-01 19:52

Det kan jeg stille det til i Hitman, spørg mig ikke hvordan. Men jeg kan
tydeligt se forskel.

Fra : SoS

Dato : 25-01-01 01:23

"Tobias Toft" <tobias@tt-media.com> skrev i en meddelelse

| Det kan jeg stille det til i Hitman, spørg mig ikke hvordan. Men jeg kan
| tydeligt se forskel.

Jeg mener ... det er fysisk umuligt for et voodoo2 at køre i 32bit. Det er begrænset
af hardware til 16bit. (Der er nu vistnok noget med at det er 22bit) Bla bla bla
...... hehe..... Stopper her .....

Fra : Devast8or

Dato : 28-01-01 21:34

Jeg har et til salg, mail mig hvis det har interesse.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Tobias Toft

Dato : 30-01-01 20:04

Til hvor meget?

Fra : John Kluge

Dato : 04-02-01 12:19

Hej
Jeg vil muligvis gerne købe det. Men hvad er prisen, o.s.v.

Hilsen
John

Fra : Henning B.

Dato : 23-01-01 17:34

Hej
Jeg havde en k6 300 (ikke k6-2)
på den prøvede jeg med et tnt2 ultra 32mb agp og det kørte faktisk helt pænt
desuden var der 64 mb ram i maskinen.

MVH Henning