dk.binaer på cybercity?
Fra : Peter Westh

Dato : 16-11-05 20:36

Jeg er lige skiftet til cybercity. Kan det passe, at der ikke er nogen af de
danske binære grupper på cybercitys newsserver?

p.f.tak

Peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-05 20:43

http://www.cybercity.dk/privat/support/ny_paa_internet/intro_til_nyhedsgrupper/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Peter Westh

Dato : 16-11-05 20:44

> http://www.cybercity.dk/privat/support/ny_paa_internet/intro_til_nyhedsgrupper/

Aha - takker!

/P

Fra : Martin Schou

Dato : 16-11-05 20:45

> Jeg er lige skiftet til cybercity. Kan det passe, at der ikke er nogen af
> de danske binære grupper på cybercitys newsserver?

Du skal bruge en anden server til binære grupper:
newsbin.cybercity.dk

Hilsen Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 00:12

"Martin Schou" <nospam@nospam.ns> skrev i en meddelelse

> Du skal bruge en anden server til binære grupper:
> newsbin.cybercity.dk
>
> Hilsen Martin

Nu har jeg lige gang i et andet spørgsmål i en anden gruppe, men hvordan
sender man så fra den? Jeg kan ikke sende binaere filer, men sagtens
modtage
dem

/Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-05 15:45

"/Ole \(6000\)" <ole punktum ryo (a) gmail.com> skrev:

>Nu har jeg lige gang i et andet spørgsmål i en anden gruppe, men hvordan
>sender man så fra den? Jeg kan ikke sende binaere filer, men sagtens
>modtage
>dem

Det har du jo fået svar på, du skal bruge en mailadresse i valid
syntax som og ikke en forvanskning af mailadressen.

Det er ihvertfald, hvad fejlmeddelelsen siger.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-11-05 18:51

> Det har du jo fået svar på, du skal bruge en mailadresse i valid
> syntax som og ikke en forvanskning af mailadressen.
>
> Det er ihvertfald, hvad fejlmeddelelsen siger.
> --

Det virker nu... jeg lavede en lille vovhund i min mail adresse i stedet
takker