Test 1
Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 03:00

Test
En ikke retningsbestemt xpost.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-11-05 09:20

Jens wrote:
> Test
> En ikke retningsbestemt xpost.

Det virker ikke, den er stadig retningsbestemt.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 03:08

Ejvind Kruse wrote:

> Det virker ikke, den er stadig retningsbestemt.

nej den er ej ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 06:28

JB wrote:

> nej den er ej ?

Gud er den, alle generende krydspostninger kommer FRA mudderet,
BASTA, det har styregrubben selv skrevet, inden de skiftede mening
bag et skærmbræt.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 08:23

Ejvind Kruse wrote:

> Gud er den, alle generende krydspostninger kommer FRA mudderet,
> BASTA, det har styregrubben selv skrevet, inden de skiftede mening
> bag et skærmbræt.

du tager helt fejl ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 08:23

JB wrote:

> du tager helt fejl ejvind ?

Skiftede de mening i busken ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 09:19

Ejvind Kruse wrote:

> Skiftede de mening i busken ?

jeg tror slet ikke de vil ud af busken igen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 10:43

JB wrote:

> jeg tror slet ikke de vil ud af busken igen ?

Det er vist også ret ubehageligt med sådan en berberisbusk.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:17

Ejvind Kruse wrote:

> Det er vist også ret ubehageligt med sådan en berberisbusk.

jeg tror sgu de kan lide det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:22

JB wrote:

> jeg tror sgu de kan lide det ?

Måske det er derfor de opsplitter grupper med mindre end 50
brugere, aktive som passive ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:39

Ejvind Kruse wrote:

> Måske det er derfor de opsplitter grupper med mindre end 50
> brugere, aktive som passive ?

jeg tror ikke de selv er klar over hvad de laver ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:06

JB wrote:

> jeg tror ikke de selv er klar over hvad de laver ?

Næh, Bertel er ved at blive senilkonfus og Thordrengs evner er
mere end outdatede.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 18-11-05 03:38

Ejvind Kruse wrote:

> Næh, Bertel er ved at blive senilkonfus og Thordrengs evner er
> mere end outdatede.

tror du han så laver et nyt wc pdf ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:46

JB wrote:

> tror du han så laver et nyt wc pdf ?

Definitely.

--
Ejvind

Fra : PMN

Dato : 18-11-05 16:00

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Definitely.
>
> --
> Ejvind

PLONK

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:22

PMN wrote:
> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> PLONK

er der ekko ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:34

JB wrote:

> er der ekko ?

Det er der altid i tomrum.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:16

Ejvind Kruse wrote:

> Det er der altid i tomrum.

vil det sige han også er lam i roen va va va va va

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:44

JB wrote:

> vil det sige han også er lam i roen va va va va va

At være lam og være tom, er ikke det samme, min lille Mæhttepige.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:29

Ejvind Kruse wrote:

> At være lam og være tom, er ikke det samme, min lille Mæhttepige.

i kan vel begge to ikke få noget ud ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:04

Jens wrote:

> i kan vel begge to ikke få noget ud ?

Hvorfor er du dummere her til morgen end normalt ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 18:12

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor er du dummere her til morgen end normalt ?

morgen HA HA HA HA HA HOST HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HOST HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HOST HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HOST HA

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:46

jens.b. wrote:

> morgen HA HA HA HA

Lod du jensine skrive et par indlæg ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 23-11-05 05:26

Ejvind Kruse wrote:

> Lod du jensine skrive et par indlæg ?

hvorfor står du først op kl. 16,00 ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 24-11-05 09:32

jens.b. wrote:

> hvorfor står du først op kl. 16,00 ??

Jeg var til genoptræning, lille jens.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 24-11-05 13:50

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg var til genoptræning, lille jens.

har du så fået en rolator HA HA HA

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:17

Ejvind Kruse wrote:

> Definitely.

hvad kan han så brygge sammen denne gang ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:35

JB wrote:

> hvad kan han så brygge sammen denne gang ?

At han har ydet support i windowsgrubben ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:16

Ejvind Kruse wrote:

> At han har ydet support i windowsgrubben ?

ja det ville være en af de bedre ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:46

JB wrote:

> ja det ville være en af de bedre ?

Han kan vel få det til at blive "gennem en årrække" ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:30

Ejvind Kruse wrote:

> Han kan vel få det til at blive "gennem en årrække" ?

flere årtier ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:04

Jens wrote:

> flere årtier ?

Det skulle slet ikke undre.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 16:49

Ejvind Kruse wrote:

> Det skulle slet ikke undre.

siden gorm den gamle ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:48

Jens wrote:

> siden gorm den gamle ?

Det er vel lige til den gode side ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 23-11-05 05:27

Ejvind Kruse wrote:

> Det er vel lige til den gode side ?

ja så bliver det et fint WC.pdf han får ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 24-11-05 09:33

jens.b. wrote:

> ja så bliver det et fint WC.pdf han får ?

Jeps, jeg tror det sikrer ham evig lediggang.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 24-11-05 13:51

Ejvind Kruse wrote:

> Jeps, jeg tror det sikrer ham evig lediggang.

det er han jo født til såhhh

Fra : JB

Dato : 13-11-05 02:30

Ejvind Kruse wrote:

> Skiftede de mening i busken ?

ja sammen med det fjols der skriver privat til mig peter@kvv73.dk
mon han er svans ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:24

JB wrote:

> ja sammen med det fjols der skriver privat til mig peter@kvv73.dk
> mon han er svans ??

Nårh, ham bøsse-Peter der der skriver om vi er klar over hvor meget vi
ødelægger for andre ?

--
Ejvind

Fra : Peter Jonasen

Dato : 13-11-05 09:53

Ejvind Kruse skrev:

> Nårh, ham bøsse-Peter der der skriver om vi er klar over hvor meget vi
> ødelægger for andre ?

Og jeg valgte en venlig vej - at skrive pænt direkte til jer - men ingen
af jer er åbenbart til venlighed - BLIV VÆK fra vores gruppe!

--
vh/Peter E. Jonasen

Se også:
http://www.kvv73.dk (Modeljernbanen og de store baner - billeder og idéer)
http://www.digitaltog.dk (Den med de danske digitalvejledninger)

Fra : JB

Dato : 15-11-05 13:08

Ejvind Kruse wrote:

> Nårh, ham bøsse-Peter der der skriver om vi er klar over hvor meget vi
> ødelægger for andre ?

jææp, en klam svans ?
skriver han også til dig ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:06

JB wrote:

> jææp, en klam svans ?
> skriver han også til dig ?

Ja da ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 18-11-05 03:39

Ejvind Kruse wrote:

> Ja da ?

stik ham malkoens email.
jødefniis

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:47

JB wrote:

> stik ham malkoens email.
> jødefniis

Ikke nødvendigt, han gik død på den første mail.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:21

Ejvind Kruse wrote:

> Ikke nødvendigt, han gik død på den første mail.

lidt som thordreng ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:36

JB wrote:

> lidt som thordreng ?

Thordreng har aldrig sendt en mail til mig.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:17

Ejvind Kruse wrote:

> Thordreng har aldrig sendt en mail til mig.

gu har han så ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:47

JB wrote:

> gu har han så ejvind ?

Er det ham der sender de der Nigeria-breve ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:37

Ejvind Kruse wrote:

> Er det ham der sender de der Nigeria-breve ?

det ville ligne ham ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:06

Jens wrote:

> det ville ligne ham ?

Han er da skruppelløs så ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 16:50

Ejvind Kruse wrote:

> Han er da skruppelløs så ?

jææp og skrueløs ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 17:00

Jens wrote:

> jææp og skrueløs ?

Hvad er det for en konto ?

--
Ejvind

Fra : PMN

Dato : 18-11-05 15:59

"JB" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> stik ham malkoens email.
> jødefniis

PLONK

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:22

PMN wrote:
> "JB" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PLONK

har du ondt i bylden ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:37

JB wrote:

> har du ondt i bylden ?

PMN, er det lig med PræMenstruel Nosseløs ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:19

Ejvind Kruse wrote:

> PMN, er det lig med PræMenstruel Nosseløs ?

NRE med et drys thordreng ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:48

JB wrote:

> NRE med et drys thordreng ?

Med den fedtprocent ligner det noget Dummernik-warez.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:37

Ejvind Kruse wrote:

> Med den fedtprocent ligner det noget Dummernik-warez.

ha ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:18

Jens wrote:

> ha ha ha

Gad vide hvor mange gange Klaus Dummernik har søgt ind på B&O,
men fået afslag, på grund af manglende evner, siden han hader dem
sådan ? Det må jeg høre ham ad engang.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:01

Ejvind Kruse wrote:

> Gad vide hvor mange gange Klaus Dummernik har søgt ind på B&O,
> men fået afslag, på grund af manglende evner, siden han hader dem
> sådan ? Det må jeg høre ham ad engang.

HA HA

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 17:02

jens.b. wrote:

> HA HA

Et eller andet sted må hunden da ligge begravet ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:33

Ejvind Kruse wrote:

> Et eller andet sted må hunden da ligge begravet ?

han kan da bare lade være med at få BW til at skrive for ham ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:49

jens.b. wrote:

> han kan da bare lade være med at få BW til at skrive for ham ?

Hvor mange gange har han mon søgt ind deroppe ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 23-11-05 05:28

Ejvind Kruse wrote:

> Hvor mange gange har han mon søgt ind deroppe ?

det er vist ikke godt og vide ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 24-11-05 09:36

jens.b. wrote:

> det er vist ikke godt og vide ?

Vægtfabrikken rakker han også ned, der blev han jo fyret på
gråt papir, så et eller andet er der med Klaus og B&O.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 24-11-05 13:52

Ejvind Kruse wrote:

> Vægtfabrikken rakker han også ned, der blev han jo fyret på
> gråt papir, så et eller andet er der med Klaus og B&O.

vil de ikke sende warez til ham ??