cph-metronet.dk
Fra : Morten Birkelund

Dato : 08-11-05 21:38

Er der nogen der har ADSL2+ fra cph-metronet.dk og er der nogen erfaringer?

De gamle bor i et område hvor de kan få fra dem, men de kan ikke leve med en
forbindelse der ikke er stabil.

--
Morten Birkelund

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-11-05 22:10

"Morten Birkelund" <news@remember.dk> writes:

> Er der nogen der har ADSL2+ fra cph-metronet.dk og er der nogen erfaringer?
>
> De gamle bor i et område hvor de kan få fra dem, men de kan ikke leve med en
> forbindelse der ikke er stabil.

Prøv at søge lidt tilbage i gruppen. Produktets tekniske meriter er
blevet diskuteret.

Kort referat: Eksperterne mener ikke, at man bør gå over en up/down
ratio på 1/12 og man bør tilstræbe 1/10. Der er en masse beregninger
til grund for det, men jeg vil i hvert fald ikke umiddelbart anbefale,
at man tager 1:24-produktet. Specielt da ikke, når firmaet ikke rigtig
gider komme med svar på spørgsmål om problemet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : GiZzZa@gmail.com

Dato : 22-11-05 22:54

Har det selv... er pæn tilfreds...