[XNews] vise gif filer
Fra : Palle Jensen

Dato : 25-01-06 22:55

Hejsan,

Jeg synes engang min XNews har kunnet vise gif filer inline ligesom
jeg kan se jpegs. Men det kan jeg ikke længere.

Det ville også være i orden hvis jeg kunne få Xnews til at launche
min externe viewer og vise gif'erne. Under

Under "Setup" --> "Files" har jeg under:

Automatically launch after saving attachments og these types:

..GIF|.PNG|.BMP

Hvilket jeg tolker som at den burde launche min viewer (Irfan
viewer).

Whats wrong?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Dino

Dato : 26-01-06 01:30

Den 25-1 2006 skrev Palle Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg synes engang min XNews har kunnet vise gif filer inline ligesom
> jeg kan se jpegs. Men det kan jeg ikke længere.

Nej, det er kun muligt med jpg...

> [...]
>
> .GIF|.PNG|.BMP
>
> Hvilket jeg tolker som at den burde launche min viewer (Irfan

Ja, men først efter du har gemt gif-, png- eller bmp-filen...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-01-06 07:58

"Dino" <no.email.replies@excite.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men først efter du har gemt gif-, png- eller bmp-filen...

Hmm.. Jeg er tæt på 100% sikker på at jeg har prøvet følgende med
en gammel ACDSee installation engang: Jeg klikker på et indlæg som
indeholder en gif. Når indlægget er hentet åbner ACDSee automatisk
og viser billedet.

--
Palle

Fra : Dino

Dato : 26-01-06 10:59

Den 26-1 2006 skrev Palle Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> en gammel ACDSee installation engang: Jeg klikker på et indlæg som
> indeholder en gif. Når indlægget er hentet åbner ACDSee automatisk

Så har du måske brugt indstillingen "Automatically save attachments of
these types" i stedet for?

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-01-06 21:51

On 26 jan 2006, Dino wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> Så har du måske brugt indstillingen "Automatically save
> attachments of these types" i stedet for?

Selvfølgelig!

Tak for at lede mig til guldet

--
Venlig hilsen / Regards