fil blokering
Fra : knoglen

Dato : 25-01-06 17:03

hej
jeg har følgende problem outlook blokere for div. filtyper
hvordan kan jeg ændre eller selv diffinere de filer jeg vil give tilladelse
til.

hilsen
knoglen

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 25-01-06 17:32

knoglen skrev:

> hej
> jeg har følgende problem outlook blokere for div. filtyper
> hvordan kan jeg ændre eller selv diffinere de filer jeg vil give
> tilladelse til.

Blokerede filer i Outlook 2000/XP

For at ændre på denne liste, kan du tilføje streng-værdien
Level1Remove (REG_SZ) på følgende sted i registreringsdatabasen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security
(Nr.8, 9 10 eller 11 alt efter office version)

Inholdet af værdien sætter du til de filtyper der skal fjernes fra
Niveau 1 (altså dem du gerne vil have adgang til) - for eksempel :
"exe;bat;msi;url" (adskilt af semikolon og uden anførselstegn).

ade, adp, bas, bat, chm, cmd, com, cpl, crt, exe, hlp, hta, inf,
ins, isp, js, jse, lnk, mda, mdb, mde, mdz, msc, msi, msp, mst,
pcd, pif, reg, scr, sct, shs, url, vb, vbe, vbs, wsc, wsf og wsh.

--
Lars Fragstrup

Fra : Viggo

Dato : 26-01-06 18:17

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> ins, isp, js, jse, lnk, mda, mdb, mde, mdz, msc, msi, msp, mst,
> pcd, pif, reg, scr, sct, shs, url, vb, vbe, vbs, wsc, wsf og wsh.

I outlook 2003 er det laveste tal efter "Microsoft\Office" 11. Skal jeg
sætte det ind der, for der er vel de samme problemer i 2003?

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-01-06 20:19

Viggo skrev:

> I outlook 2003 er det laveste tal efter "Microsoft\Office" 11. Skal
> jeg sætte det ind der, for der er vel de samme problemer i 2003?

Bliver svar skyldig, jeg kender ikke 2003, men
det burde du da selv vide, da det er dig der er
daglig bruger.
Har du problemet, så er det der du skal oprette
strengværdien.

--
Lars Fragstrup

Fra : Viggo

Dato : 26-01-06 22:12

> [...]
> det burde du da selv vide, da det er dig der er
> daglig bruger.
> Har du problemet, så er det der du skal oprette

Tak for svar. Jeg har lige installeret det på min nye PC.
Venligst
Viggo