Til/to i Outlook søger forkert sted?
Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 20-01-06 13:34

Hej

Jeg har installeret Plaxo til min outlook. Det fungerer for så vidt
som det skal. Et problem er der dog opstået i forbindelse med mine
kontakter.
Kontakterne eksisterer, men når jeg skal skrive en mail og skal skrive
en modtager bliver der ikke længere foreslået modtagere fra
kontaktpersonerne.
Hvis jeg trykker på til/to er vælg navne/select names tom. Drop down
menuen hvor man normalt kan vælge hvilken kontaktbog der skal søges i
er også tom.
Er der nogen der har idéer til hvor det er gået galt?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

--
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-01-06 13:46

Cre8ing.dk - Carsten Hjerresen wrote:
> Er der nogen der har idéer til hvor det er gået galt?
> På forhånd tak for hjælpen.

Et gæt:

I Kontaktpersoner -> Indstillinger

Er angivet hvor den skal tage oplysningerne fra - der er angivet et forkert
sted - der hvor du har dine kontaktpersoner skal flyttes op øverst på
listen.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 20-01-06 15:04

On Fri, 20 Jan 2006 13:46:13 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>
>Er angivet hvor den skal tage oplysningerne fra - der er angivet et forkert
>sted - der hvor du har dine kontaktpersoner skal flyttes op øverst på

Hej Jan

Det var også et af mine første bud.
Men jeg kan ikke ændre på noget der har relevans for dette.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 21-01-06 19:09

Er der ingen andre idéer?

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-06 19:29

> Hej Jan
> Det var også et af mine første bud.

Det var egentlig noget vrøvl, jeg skrev

I indstillinger for kontaktpersoner skal der angives at kontaktpersoner skal
bruges som Outlook adressekartotek.

Og i egenskaber for Outlook adressekartotek skal du angive at de skal tages
fra kontaktpersoner - og kontaktpersoner skal flyttes op øverst på listen -
det er ikke nok, at de står på listen - det skal øverst.

Jan

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 21-01-06 20:49

On Sat, 21 Jan 2006 19:28:58 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>fra kontaktpersoner - og kontaktpersoner skal flyttes op øverst på listen -
>det er ikke nok, at de står på listen - det skal øverst.

Under hvilket faneblad finder du det?
Jeg har et faneblad der hedder Outlook Address Book. Men den
markeringsboks, der hedder "Show this folder as an email address
book", er faded så jeg ikke kan vælge den.
Umiddelbart kan jeg ikke vælge noget der "unfader" markeringfeltet.
Jeg har en engelsk outlook 2002.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk