E-Mail
webnoob 5265
slette grupper i newsleecher?
Fra : kjeldsen

Dato : 18-01-06 05:33

jeg kører med newsleecher 3.0 og abonnerer på nogen grupper som jeg ikke
ønsker mere.hvordan "unsubscriber"jeg disse grupper?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-01-06 07:52

On Wed, 18 Jan 2006 05:32:44 +0100, kjeldsen wrote:

> jeg kører med newsleecher 3.0 og abonnerer på nogen grupper som jeg ikke
> ønsker mere.hvordan "unsubscriber"jeg disse grupper?

Nu bruger jeg ikke newsleecher p.t. så jeg husker måske forkert, men jeg
mener bare du højreklikker og vælger unsubscribe i gruppe-vinduet (der hvor
du ser en liste over artikler i grupperne. Du højreklikker på gruppenavnet
til venstre på vinduet).

--
Now Playing:
Charlie Byrd, Barney Kessel, Herb Ellis - New Orleans

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-01-06 21:37

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor
> du ser en liste over artikler i grupperne. Du højreklikker på gruppenavnet

Korrekt husket.

Kurt

Fra : kjeldsen

Dato : 18-01-06 23:03

> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Korrekt husket.

men det virker ikke.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-01-06 00:47

"kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> men det virker ikke.

Vil du berige os med nogle oplysninger om, hvordan det ikke virker. Kan du
Det ville være rart at vide, hvad du har prøvet, så vi kan komme videre fra
gætterunden til factsrunden

Kurt

Fra : kjeldsen

Dato : 21-01-06 10:54

> "kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du berige os med nogle oplysninger om, hvordan det ikke virker. Kan du
når gruppen er markeret og jeg højreklikker er der kun een mulighed,nemlig
subscribe.ingen af de andre menuer i programmet giver mulighed for
unsubscribe.har kontaktet deres support men får ingen svar(på 4
henvendelser)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-01-06 22:45

> [...]
> subscribe.ingen af de andre menuer i programmet giver mulighed for
> unsubscribe.har kontaktet deres support men får ingen svar(på 4

Vi er vel enige om, at du står på fanen Usenet Mgr, hvor du i venstre side
har din server, og i højre side har du de grupper, som du abonnerer på?
I højre side betyder det, at du øverst lige under Group name har en mappe
som hedder Subscribed Groups og nedenunder kommer alle grupperne så?
Hvis det er sådan og der ikke får en menu med 9 underpunkter ved at
højreklikke, så ville jeg nok prøve at afinstallere og installere forfra.

Kurt