Thunderbird fortæler at der er nye be
Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-06 17:13

Hej alle

Når jeg opdaterer listen over nyhedsgrupper efter nye beskeder, så
fortæller Thunderbird, at der er så fx 53 ulæste beskeder i
dk.helbred.slank.

Når jeg så klikker på selve gruppen, så forsvinder de 53 beskeder og så
viser den, at der er 0 beskeder som er ulæste.

I tilfælde af, at der er nye beskeder, så viser den 54 beskeder, når der
er 1 besked. 55 beskeder, når der er 2 osv osv.

Det er lidt irriterende.

Hvordan nulstiller jeg Thunderbird, så nul er lig nul.

Jeg har haft problemet gennemlængere og også tilbage med Netscape 4.xx.
Der var fejlen dog kun sporadisk og ikke med samme antal ulæste
"spøgelsesbeskeder".

Har I andre de samme problemer eller er det bare mig der er uheldig.

mvh

Carsten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-01-06 17:25

Carsten Riis wrote:
> [...]
> "spøgelsesbeskeder".
>

> Har I andre de samme problemer eller er det bare mig der er uheldig.

Afabonnér på nyhedsgruppen og abonnér på den igen. Det hjalp mig da jeg
havde samme problem.

Mikael

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-01-06 17:32

Carsten Riis skrev:
> [...]
> "spøgelsesbeskeder".
>

> Har I andre de samme problemer eller er det bare mig der er uheldig.

Den havde jeg oppe for kort tid siden. De manglende er kill-filtrerede.
Og det er p.... irriterende. Håber følgende er korrekt måde at angive
hvor Kim Ludvigsens svar er.

<43afa1cc$0$15783$14726298@news.sunsite.dk>

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-06 17:39

Ole Larsen skrev den 10-01-2006 17:31:

> Den havde jeg oppe for kort tid siden. De manglende er kill-filtrerede.
> Og det er p.... irriterende. Håber følgende er korrekt måde at angive
> [...]
Jeg har intet killfilter på nyhedsgrupper. Ikke engang på BW og andre
krooks.

Jeg har nogen beskedfiltre til mail for at sortere nyhedsbreve,
jobagenter, spam osv osv

mvh

Carsten

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-01-06 17:41

Carsten Riis skrev:

> [...]
> krooks.
>

> Jeg har nogen beskedfiltre til mail for at sortere nyhedsbreve,

Prøv at find omtalte fil og se, alligevel.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-06 17:41

Ole Larsen skrev den 10-01-2006 17:31:
> Håber følgende er korrekt måde at angive
> hvor Kim Ludvigsens svar er.
>
> <43afa1cc$0$15783$14726298@news.sunsite.dk>

skal helt klart undersøges..... lad os lige om et øjeblik se om det er
noget at takke for

mvh

Carsten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-01-06 17:53

Carsten Riis wrote:

> skal helt klart undersøges..... lad os lige om et øjeblik se om det er
> noget at takke for
>

> mvh
>
> Carsten
Eller gør som jeg forslog.. ;)

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-01-06 18:04

Mikael Schøler skrev:

> Eller gør som jeg forslog.. ;)
Eller forsøg som de anbefaler på Mozilla: Komprimer foldere. Er ved det,
aner ikke om det hjælper